AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Skrevet 16 timer siden Jeg fikk elveblest av et bind fra utlandet som har etterlatt seg en rund, hyperpigmentert sirkel øverst i rumpesprekken. Og hyperpigmentert vil si mørkbrun, som ikke er heldig i det området over hvor hud. Har gått såpass utover selvtilliten at jeg ikke har tørt å ha sex eller date enda, hvor dealbreaker er dette? Er 5 cm stort og sirkulært. Ser ut som et rumpehull uten anus for å være helt ærlig savner sex og elsker sex bakfra så er et mareritt. Anonymkode: e8c60...41a
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg fikk elveblest av et bind fra utlandet som har etterlatt seg en rund, hyperpigmentert sirkel øverst i rumpesprekken. Og hyperpigmentert vil si mørkbrun, som ikke er heldig i det området over hvor hud. Har gått såpass utover selvtilliten at jeg ikke har tørt å ha sex eller date enda, hvor dealbreaker er dette? Er 5 cm stort og sirkulært. Ser ut som et rumpehull uten anus for å være helt ærlig savner sex og elsker sex bakfra så er et mareritt. Anonymkode: e8c60...41a over hvit hud skulle det stå* Anonymkode: e8c60...41a
Bamseklemmer Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden Hva med en tattovering over området da, TS? Eller kan man tattovere på hyperpigmenterthud?🫠
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Skrevet 11 timer siden Jeg tror jeg personlig lett kunne akseptert det. Tenker på folk som har store fødselsmerker på sjenerende plasser. Man legger merke til det, og kanskje i starten tenker man på det, men så blir man vant til det og slutter å bry seg. Jeg har selv vitiligo i ansiktet, men lykkelig gift for det. Tror sånne her typer skavanker er en av de som er lettest å komme over. Anonymkode: 5a150...ee1
MarianneE Skrevet 11 timer siden #5 Skrevet 11 timer siden Asså.... jeg ble operert for gastochise da jeg var nyfødt på slutten av 70 tallet. Det gav et arr som går fra rett under bysten og til under midja. Jeg syntes arret var ubehagelig og måtte vise frem men han brydde seg overhodet ikke om det. Alle har som regel en eller annen "skavank" men som ikke betyr noe for andre.
Rotemor Skrevet 11 timer siden #6 Skrevet 11 timer siden Menn bryr seg sjeldent eller aldri om sånt. Det er jo bare å fortelle om det. 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Skrevet 9 timer siden Jeg har et digert arr øverst i rompesprekken etter å ha operert bort ei cyste. Sprekken min er løftet og sydd skjevt på siden med vilje. Jeg har også mange små flekker hyperpigmentering i lysken etter mindre cyster der. Og vet du hva? Menn bryr seg ikke 🤩 Kropp er kropp, vi har alle npen skavanker. Noen har store arr, noen har store føflekker, og du har en flekk med hyperpigmentering. Den kan bli blekere med tiden også, men hvorfor vente? Du savnet sex, så bare ha sex 😎 Anonymkode: 5cbb8...7ae 2
aksase Skrevet 8 timer siden #8 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg fikk elveblest av et bind fra utlandet som har etterlatt seg en rund, hyperpigmentert sirkel øverst i rumpesprekken. Og hyperpigmentert vil si mørkbrun, som ikke er heldig i det området over hvor hud. Har gått såpass utover selvtilliten at jeg ikke har tørt å ha sex eller date enda, hvor dealbreaker er dette? Er 5 cm stort og sirkulært. Ser ut som et rumpehull uten anus for å være helt ærlig savner sex og elsker sex bakfra så er et mareritt. Anonymkode: e8c60...41a Det er et problem som bare eksisterer i ditt hode. Hvis du kan klare å legge det bort, så vil ikke partner bry seg heller. Det er uansett bare spor etter levd liv som gjør deg unik, og alle mennesker får slike spor etter hvert som livet skjer. 2
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Skrevet 8 timer siden Du overtenker kjære deg. Anonymkode: 2e534...1cb
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Skrevet 6 timer siden Takk alle 🌸 Jeg er åpen om det med menn, men blir dårlig ved tanken på sex hvor de ser direkte på det. Er et harmløst arr sånn egentlig, hadde jeg hatt det på magen hadde jeg ikke tenkt på det. Men verste stedet å ha en brun sirkel 🟤 Håper dere har rett i at jeg gjør problemet større selv. Anonymkode: e8c60...41a
Strigiformes Skrevet 4 timer siden #11 Skrevet 4 timer siden Bamseklemmer skrev (7 timer siden): Hva med en tattovering over området da, TS? Eller kan man tattovere på hyperpigmenterthud?🫠 Hva slags tatovering skulle det vært? 😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå