AnonymBruker Skrevet 20. mars #1 Skrevet 20. mars Dette er sikkert et veldig dumt spørsmål men jeg har kjøpt ny telefon og har kopiert alt fra den gamle over til den nye. Og så logget jeg ut av den gamle telefonen, har ikke slettet den helt enda men jeg bare lurte på om jeg ved å logge ut har fjernet alt av min private data og info? Find my iPhone etc ble skrudd av. kan jeg nå trygt resette hele telefonen og selge den videre uten å være bekymret for at den som kjøper får med noe av min private info? Anonymkode: 57fda...1e3
AnonymBruker Skrevet 20. mars #2 Skrevet 20. mars Hvis du har fullført sletting er den helt tom for din informasjon. Slett iPhone - Apple-kundestøtte (NO) Hvis du gikk via nullstilling har den fortsatt din informasjon. Anonymkode: d2c61...da4
AnonymBruker Skrevet 20. mars #3 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hvis du har fullført sletting er den helt tom for din informasjon. Slett iPhone - Apple-kundestøtte (NO) Hvis du gikk via nullstilling har den fortsatt din informasjon. Anonymkode: d2c61...da4 Jeg gikk ikke via noe som het sletting men logget ut og da fikk jeg opp samme skjermbilde som er i linken der. Får dobbelsjekke før jeg skal slette absolutt alt sånn at den «hei» meldingen dukker opp når man skrur den på Anonymkode: 57fda...1e3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå