AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Skrevet 15 timer siden Tidenes verste urinveisinfeksjon, ingen hjelp å få av legen før mandag. SOS hvordan overlever jeg helgen Anonymkode: 9bbf5...3ee
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Skrevet 15 timer siden Du kan få antibiotika på nett av lege. Anonymkode: 7de27...505
malifika Skrevet 15 timer siden #3 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tidenes verste urinveisinfeksjon, ingen hjelp å få av legen før mandag. SOS hvordan overlever jeg helgen Anonymkode: 9bbf5...3ee Du drar på legevakta! 3 1 3
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Skrevet 15 timer siden Drikk masse vann og ta c-vitamin. Og da mener jeg litervis med vann. Anonymkode: 8ff47...788
Aragon Skrevet 15 timer siden #5 Skrevet 15 timer siden Drikker ville mengder vann, og gjerne tranebær juice. Tiss ofte.Jeg drikker også litt appelsin juice , men føler det fungerer best forebyggende.
kalini Skrevet 15 timer siden #6 Skrevet 15 timer siden drikk MYE vann, hele tiden. Tiss ofte, ta et bad med varmt vann.
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Skrevet 15 timer siden Få resept fra nettlege. Du får svar umiddelbart. Så henter du ut antibiotika så fort du har mulighet. Anonymkode: a87ba...dec
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #8 Skrevet 15 timer siden Legevakta! Jeg har vært på legevakta sikkert 20 ganger pga uvi, de har antibiotika for å kickstarte deg så du kan hente resten på mandag. Anonymkode: 82a93...085 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Skrevet 3 timer siden UVI tar man på alvor siden det raskt sprer seg til nyrene ubehandlet, så ikke vent med medisinsk behandling til mandag. Anonymkode: b94f6...8eb 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Skrevet 2 timer siden kontakt nettlegevakten, så får du sannsynligvis resept i dag som du kan hente på apoteket i dag. fungerer ikke denne resepten, så får du heller reise til fastlegen rett over helgen (med en urin-prøve) for å få annen resept fra dem. Anonymkode: 16dee...bff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå