AnonymBruker Skrevet 20. mars #1 Skrevet 20. mars Jeg trenger ulike ting som kan gjøre husarbeid lettere pga sykdom. Nå som vårsola ha kommet så innser jeg at jeg bør vaske vinduer. Dine tips og triks for at jobben skal bli lettere. Anonymkode: b47b3...93d
AnonymBruker Skrevet 20. mars #3 Skrevet 20. mars Vinduer og speil vasker jeg nå med våtservietter. Sånne til barn. det enkle er ofte det beste. Gidder ikke klut, bøtte med vann, nal og papir. Anonymkode: e9f67...42c 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars #4 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vaskedame. Anonymkode: 5cfc2...08f Nei,vaskemann med ocd. Da blir det strøkent!! Anonymkode: f5fc6...afc
AnonymBruker Skrevet 20. mars #5 Skrevet 20. mars Det finnes roboter som vasker vindu nå. Har ikke prøvd det selv men det skal testet her. Anonymkode: 49382...eb3
AnonymBruker Skrevet 20. mars #6 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vinduer og speil vasker jeg nå med våtservietter. Sånne til barn. det enkle er ofte det beste. Gidder ikke klut, bøtte med vann, nal og papir. Anonymkode: e9f67...42c Du kan bruke sånne engangs wipe som er ment for glass og speil så blir det enda finere.):) Anonymkode: e8c2d...c7c
AnonymBruker Skrevet 20. mars #7 Skrevet 20. mars Jeg har en Kärcher vindusvasker jeg er fornøyd med, mye artigere å vaske enn å styre med bøtte, klut og nal. Anonymkode: e2b82...85d 5
AnonymBruker Skrevet 20. mars #8 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Vaskedame. Anonymkode: 5cfc2...08f Betaler du? 😅 Anonymkode: b47b3...93d
Filifjonkamor Skrevet 20. mars #9 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har en Kärcher vindusvasker jeg er fornøyd med, mye artigere å vaske enn å styre med bøtte, klut og nal. Anonymkode: e2b82...85d Signerer 2
Taluno Skrevet 21. mars #10 Skrevet 21. mars Bruker Jif universalspray, og avispapir. Har Kärcher vindusvask også, men synes den er mer tungvint. Det blir ofte striper av den.
AnonymBruker Skrevet 21. mars #11 Skrevet 21. mars Taluno skrev (5 minutter siden): Bruker Jif universalspray, og avispapir. Har Kärcher vindusvask også, men synes den er mer tungvint. Det blir ofte striper av den. Det kan legge seg skitt innimellom nalen på den, så lurt å skylle iblant. Blir det ikke trykksverte av fuktig avispapir? Og har man mange vinduer så går det med mye spray, men fint det funker for deg 😊👍 Anonymkode: e2b82...85d
Taluno Skrevet 21. mars #12 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det kan legge seg skitt innimellom nalen på den, så lurt å skylle iblant. Blir det ikke trykksverte av fuktig avispapir? Og har man mange vinduer så går det med mye spray, men fint det funker for deg 😊👍 Anonymkode: e2b82...85d Det blir ikke noe trykksverte nei. Lærte bruke spray og avispapir da jeg jobbet på restaurant med panoramautsikt, for det var en av de få tingene som funket utmerket uten å gi skjolder, striper eller noe 🙂 Men blir trykksverte på hendene 😆 Bruker mye mer spray/såpe pr vindu om jeg bruker vindusvaskeren, og ekstremt mye mer tid.
AnonymBruker Skrevet 21. mars #13 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Du kan bruke sånne engangs wipe som er ment for glass og speil så blir det enda finere.):) Anonymkode: e8c2d...c7c De koster jo helt enormt mye mer, og gir faktisk ikke sååååå mye bedre resultat. Men har hendt jeg har fått av all pollen, sand og skitt med vanlig våtseriett, og så gått over på slutten med en glass&speil-serviett. Anonymkode: e9f67...42c
AnonymBruker Skrevet 22. mars #14 Skrevet 22. mars Jeg har en dampvasker som jeg også bruker på vinduene. Veldig enkelt og greit. Anonymkode: b75d8...ae7
AnonymBruker Skrevet 22. mars #15 Skrevet 22. mars Flere tips: 1 vanlig vask; men bruk ei dråpe med salmiakk i vannet 2 har du ekstra midler; kjøp kärcher vindusvask 3 eller kjøp dampvasker med den type vaskedings ikke bruk vindusspray.. Lungene dine vil takke deg.. Anonymkode: b279a...095
Wonders Skrevet 25. mars #16 Skrevet 25. mars To metoder jeg bruker. Når jeg raskt teller over alle vinduer, med franske dørene vi hadde før, kommer jeg til at det var over 60! Da måtte denne få all skryt; Nal, varmt vann, klut til å tørke nalen og... 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars #17 Skrevet 25. mars Wonders skrev (42 minutter siden): To metoder jeg bruker. Når jeg raskt teller over alle vinduer, med franske dørene vi hadde før, kommer jeg til at det var over 60! Da måtte denne få all skryt; Nal, varmt vann, klut til å tørke nalen og... Nylonvask er gull! Kärcher har jeg ikke prøvd, men kunne tenkt meg å prøve. Anonymkode: 5891c...92c 1
Wonders Skrevet 25. mars #18 Skrevet 25. mars (endret) AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Nylonvask er gull! Kärcher har jeg ikke prøvd, men kunne tenkt meg å prøve. Anonymkode: 5891c...92c Ja da går det i en fei. Men det gjør det jo uansett. Man utsetter noe som ikke tar lang tid egentlig. Start på ene siden av boligen, og ta litt og litt (snakker for meg selv 🤭) Endret 25. mars av Wonders
Strigiformes Skrevet 26. mars #19 Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (På 20.3.2026 den 22.05): Jeg har en Kärcher vindusvasker jeg er fornøyd med, mye artigere å vaske enn å styre med bøtte, klut og nal. Anonymkode: e2b82...85d Den er rett og slett fantastisk 🙌
AnonymBruker Skrevet 26. mars #20 Skrevet 26. mars Wonders skrev (På 25.3.2026 den 9.50): To metoder jeg bruker. Når jeg raskt teller over alle vinduer, med franske dørene vi hadde før, kommer jeg til at det var over 60! Da måtte denne få all skryt; Nal, varmt vann, klut til å tørke nalen og... Støtter nylonvask! Til sist tørr fiberklut. Gir lite skjoldete og skinnende rene vinduer. Trenger ikke engang nal. Anonymkode: 67a1e...72a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå