Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor per dags dato på Kråkerøy, men jeg må flytte ut av nåværende bolig om ikke så alt for lenge.

Hvilke andre plasser i Fredrikstad kan være ålreit å bo i?

Aller helst sentralt (gangavstand til sentrum), eller en plass med ålreit busstilbud og/eller fergetilbud. Jeg har ikke bil og førerkort. Er singel og ufør. Ingen barn. 

Kan Oredalen passe bra? Ser at området har ofte ledig leilighet til salgs og leie. 

Anonymkode: fee7f...e60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oredalen, Trosvik, Trara. Kongsten, Sellebakk eller Begby hvis du er villig til å dra over broa. 

AnonymBruker
Skrevet

Begby er et pent område

Anonymkode: 57637...4df

AnonymBruker
Skrevet

Gressvik er ikke langt fra sentrum og har gratis ferge. Oredalen/ Trara/ Trosvik er jo bynært. Ser noen foreslår steder på østsiden,men de er jo langt unna sentrum. 

Anonymkode: b846f...018

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg bor per dags dato på Kråkerøy, men jeg må flytte ut av nåværende bolig om ikke så alt for lenge.

Hvilke andre plasser i Fredrikstad kan være ålreit å bo i?

Aller helst sentralt (gangavstand til sentrum), eller en plass med ålreit busstilbud og/eller fergetilbud. Jeg har ikke bil og førerkort. Er singel og ufør. Ingen barn. 

Kan Oredalen passe bra? Ser at området har ofte ledig leilighet til salgs og leie. 

Anonymkode: fee7f...e60

Kråkerøy er jo så koselig og fint😊

Anonymkode: 4cc8e...9fa

AnonymBruker
Skrevet

Oredalen er et fint område,

Rolvsøy kan også være et fint område. Det er jo et stykke fra sentrum, men til gjengjeld går bussene ganske ofte langs 109. Også spørs det om noen av tingene i sentrum kan dekkes av Østfoldhallen?

Anonymkode: 0eb8d...6f8

AnonymBruker
Skrevet

Du bor i området nå og vet ikke hvor det er fint å bo? 🙄

Anonymkode: f1b9e...24b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Fredrikstad kommune er diger. TS har ikke bil og er ufør, det vanskeliggjør å reise rundt for å sjekke. Derfor hen spør. 

Anonymkode: c5072...d6c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vaterland er veldig koselig. 

Anonymkode: 8e8b8...506

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Intelligent spørsmål, du…. 🙄 Haha, er det mulig å være så korka du fremstår her? 

Selv om du bor intet område, betyr ikke det at du er kjent overalt og i alle bydelene rundt.

Anonymkode: ac2d9...5ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...