AnonymBruker Skrevet 20. mars #1 Skrevet 20. mars Jeg bor per dags dato på Kråkerøy, men jeg må flytte ut av nåværende bolig om ikke så alt for lenge. Hvilke andre plasser i Fredrikstad kan være ålreit å bo i? Aller helst sentralt (gangavstand til sentrum), eller en plass med ålreit busstilbud og/eller fergetilbud. Jeg har ikke bil og førerkort. Er singel og ufør. Ingen barn. Kan Oredalen passe bra? Ser at området har ofte ledig leilighet til salgs og leie. Anonymkode: fee7f...e60
Meepmeep Skrevet 20. mars #2 Skrevet 20. mars Oredalen, Trosvik, Trara. Kongsten, Sellebakk eller Begby hvis du er villig til å dra over broa.
AnonymBruker Skrevet 20. mars #4 Skrevet 20. mars Gressvik er ikke langt fra sentrum og har gratis ferge. Oredalen/ Trara/ Trosvik er jo bynært. Ser noen foreslår steder på østsiden,men de er jo langt unna sentrum. Anonymkode: b846f...018
AnonymBruker Skrevet 20. mars #5 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg bor per dags dato på Kråkerøy, men jeg må flytte ut av nåværende bolig om ikke så alt for lenge. Hvilke andre plasser i Fredrikstad kan være ålreit å bo i? Aller helst sentralt (gangavstand til sentrum), eller en plass med ålreit busstilbud og/eller fergetilbud. Jeg har ikke bil og førerkort. Er singel og ufør. Ingen barn. Kan Oredalen passe bra? Ser at området har ofte ledig leilighet til salgs og leie. Anonymkode: fee7f...e60 Kråkerøy er jo så koselig og fint😊 Anonymkode: 4cc8e...9fa
AnonymBruker Skrevet 20. mars #6 Skrevet 20. mars Oredalen er et fint område, Rolvsøy kan også være et fint område. Det er jo et stykke fra sentrum, men til gjengjeld går bussene ganske ofte langs 109. Også spørs det om noen av tingene i sentrum kan dekkes av Østfoldhallen? Anonymkode: 0eb8d...6f8
AnonymBruker Skrevet 21. mars #7 Skrevet 21. mars Du bor i området nå og vet ikke hvor det er fint å bo? 🙄 Anonymkode: f1b9e...24b
AnonymBruker Skrevet 21. mars #8 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du bor i området nå og vet ikke hvor det er fint å bo? 🙄 Anonymkode: f1b9e...24b Fredrikstad kommune er diger. TS har ikke bil og er ufør, det vanskeliggjør å reise rundt for å sjekke. Derfor hen spør. Anonymkode: c5072...d6c 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars #9 Skrevet 21. mars Vaterland er veldig koselig. Anonymkode: 8e8b8...506
AnonymBruker Skrevet 21. mars #10 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du bor i området nå og vet ikke hvor det er fint å bo? 🙄 Anonymkode: f1b9e...24b Intelligent spørsmål, du…. 🙄 Haha, er det mulig å være så korka du fremstår her? Selv om du bor intet område, betyr ikke det at du er kjent overalt og i alle bydelene rundt. Anonymkode: ac2d9...5ae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå