Gå til innhold

Trenger tips om KRAFTIG vibrator

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter tidligere anbefalinger så har jeg prøvd å finne en kraftig (kraftig vibrasjon), men blir liksom ikke helt fornøyd. 

Prøver derfor igjen og spør om noen har tips? 

-Helst batteridrevet(uten kabel) 

-Helst uten masse forskjellige programmer

Ønsker egentlig bare å enkelt kunne styre hastigheten på den, ikke sånn 3 korte og 3 lange, eller plutselig rask og så plutselig treg, osv programmer, er det noen som bruker alle disse forskjellige programmene🤔?

-Vanntett, for lettest rengjøring er jo bra

Trenger heller ikke å koste skjorta 🙏 Men bruker heller noen hundrelapper ekstra for å få innfridd ønskene da😉

Anonymkode: 15680...18d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruk en drill

Anonymkode: 020d8...e04

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det var ikke få krav, og så til en rimelig pris? 😅 Tror dessverre ikke dette finnes med mindre du kjøper en veldig dyr stav. 

Anonymkode: 5bf4c...952

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du nevner ingenting du har prøvd hittil. 
Kan foreslå å ta seg en faktisk tur til kondomeriet eller annet, ikke nett. Der får du litt mer informasjon. Ellers er jeg strålende fornøyd med womanizer pro duo, ikke helt en vibrator men veldig effektiv. We-Vibe tango var min go to før jeg fant womanizer duo, ser den er oppgradert. Skal du har kraft, kommer du dessverre ikke unna å bruke noen kroner. 

Anonymkode: b88b5...611

AnonymBruker
Skrevet

Får sikkert noen andre ender til disse:

image-185-1024x576.png!webp

Anonymkode: 1d06c...f2d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Etter tidligere anbefalinger så har jeg prøvd å finne en kraftig (kraftig vibrasjon), men blir liksom ikke helt fornøyd. 

Prøver derfor igjen og spør om noen har tips? 

-Helst batteridrevet(uten kabel) 

-Helst uten masse forskjellige programmer

Ønsker egentlig bare å enkelt kunne styre hastigheten på den, ikke sånn 3 korte og 3 lange, eller plutselig rask og så plutselig treg, osv programmer, er det noen som bruker alle disse forskjellige programmene🤔?

-Vanntett, for lettest rengjøring er jo bra

Trenger heller ikke å koste skjorta 🙏 Men bruker heller noen hundrelapper ekstra for å få innfridd ønskene da😉

Anonymkode: 15680...18d

Altså denne er ikke batteridrevet, den har noen programmer ,men det er lett å bli kjent med de. Den er heller ikke den rimligste.  Personlig så liker jeg G tickler rabbitvibrator. 

Endelig i 

Anonymkode: 354f8...945

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...