AnonymBruker Skrevet 20. mars #1 Skrevet 20. mars Etter tidligere anbefalinger så har jeg prøvd å finne en kraftig (kraftig vibrasjon), men blir liksom ikke helt fornøyd. Prøver derfor igjen og spør om noen har tips? -Helst batteridrevet(uten kabel) -Helst uten masse forskjellige programmer Ønsker egentlig bare å enkelt kunne styre hastigheten på den, ikke sånn 3 korte og 3 lange, eller plutselig rask og så plutselig treg, osv programmer, er det noen som bruker alle disse forskjellige programmene🤔? -Vanntett, for lettest rengjøring er jo bra Trenger heller ikke å koste skjorta 🙏 Men bruker heller noen hundrelapper ekstra for å få innfridd ønskene da😉 Anonymkode: 15680...18d
AnonymBruker Skrevet 20. mars #2 Skrevet 20. mars Det var ikke få krav, og så til en rimelig pris? 😅 Tror dessverre ikke dette finnes med mindre du kjøper en veldig dyr stav. Anonymkode: 5bf4c...952 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars #3 Skrevet 20. mars Du nevner ingenting du har prøvd hittil. Kan foreslå å ta seg en faktisk tur til kondomeriet eller annet, ikke nett. Der får du litt mer informasjon. Ellers er jeg strålende fornøyd med womanizer pro duo, ikke helt en vibrator men veldig effektiv. We-Vibe tango var min go to før jeg fant womanizer duo, ser den er oppgradert. Skal du har kraft, kommer du dessverre ikke unna å bruke noen kroner. Anonymkode: b88b5...611
AnonymBruker Skrevet 20. mars #4 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Etter tidligere anbefalinger så har jeg prøvd å finne en kraftig (kraftig vibrasjon), men blir liksom ikke helt fornøyd. Prøver derfor igjen og spør om noen har tips? -Helst batteridrevet(uten kabel) -Helst uten masse forskjellige programmer Ønsker egentlig bare å enkelt kunne styre hastigheten på den, ikke sånn 3 korte og 3 lange, eller plutselig rask og så plutselig treg, osv programmer, er det noen som bruker alle disse forskjellige programmene🤔? -Vanntett, for lettest rengjøring er jo bra Trenger heller ikke å koste skjorta 🙏 Men bruker heller noen hundrelapper ekstra for å få innfridd ønskene da😉 Anonymkode: 15680...18d Altså denne er ikke batteridrevet, den har noen programmer ,men det er lett å bli kjent med de. Den er heller ikke den rimligste. Personlig så liker jeg G tickler rabbitvibrator. Endelig i Anonymkode: 354f8...945
AnonymBruker Skrevet 20. mars #5 Skrevet 20. mars Det er nok denne typen du kanskje bør se på. https://www.nytelse.no/massasjestaver/le-wand-pearl-white-massasjestav/par/ Anonymkode: 2bdbf...753
AnonymBruker Skrevet 20. mars #6 Skrevet 20. mars Magic Wand er helt forferdelig synes jeg, så den burde kanskje være noe for deg? Den er så kraftig jeg kan godt ha dongeribukse på og likevel så kommer enten jeg vil eller ikke. Anonymkode: 9fcc1...b4b 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars #7 Skrevet 20. mars Satifyer pro 2+ er den kraftigste jeg har prøvd, og jeg har prøvd en god håndfull. Den er med kabel, og har noen knapper, men en kan få med både 5 nivåer av dype vibrasjoner og over 10 nivåer med helt vanlig intensitet, også kan disse to kombineres enkelt (bare trykke opp begge knappene) og en får full fart. Den kan du få til rundt 400kr på Med24 eller Sinful. Den er med ledning. Den treffer ikke på alle punkter, men er god. 😌 Anonymkode: cccea...deb
Strigiformes Skrevet 20. mars #8 Skrevet 20. mars https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/vibratorer/mer-lyst-ivrig-mini-wand/?_gl=1*12n4iej*_up*MQ..*_gs*MQ..&gclid=Cj0KCQjw4PPNBhD8ARIsAMo-icxpcK6mrxhAvmFdCRcgBVIkgn2N1MQNVFhCTnyqhjSxXNsYWOM2xUIaAtKNEALw_wcB&gbraid=0AAAAADR5bKRNGtR5bV0_nCsMzoh14Rtbz Denne er helt rå 👆 Ser den er utsolgt nå, men den kan jeg virkelig anbefale på det varmeste.
AnonymBruker Skrevet 20. mars #9 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Etter tidligere anbefalinger så har jeg prøvd å finne en kraftig (kraftig vibrasjon), men blir liksom ikke helt fornøyd. Prøver derfor igjen og spør om noen har tips? -Helst batteridrevet(uten kabel) -Helst uten masse forskjellige programmer Ønsker egentlig bare å enkelt kunne styre hastigheten på den, ikke sånn 3 korte og 3 lange, eller plutselig rask og så plutselig treg, osv programmer, er det noen som bruker alle disse forskjellige programmene🤔? -Vanntett, for lettest rengjøring er jo bra Trenger heller ikke å koste skjorta 🙏 Men bruker heller noen hundrelapper ekstra for å få innfridd ønskene da😉 Anonymkode: 15680...18d https://www.nytelse.no/klitorisvibrator/stay-exact-supervibe/kvinner/ Anonymkode: 5fc0d...b8d
AnonymBruker Skrevet 20. mars #10 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Magic Wand er helt forferdelig synes jeg, så den burde kanskje være noe for deg? Den er så kraftig jeg kan godt ha dongeribukse på og likevel så kommer enten jeg vil eller ikke. Anonymkode: 9fcc1...b4b Den er ikke kraftig nok for meg. Og den vibrerer hele kroppen, ikke der den skal. Anonymkode: 5fc0d...b8d
Elaine Marley Skrevet 21. mars #12 Skrevet 21. mars Tråden er ryddet for tulleinnlegg. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 21. mars #13 Skrevet 21. mars Vi er alle forskjellige, men en for sterk vibrasjon funker ikke for meg. Det mister jeg heller følelsen enn at jeg får orgasme. Om du ønsker en kraftig en til klitoris, så kan du kan gå for en massasjepistol til kroppen. De er ihvertfall kraftige nok, selv om de ikke er laget til formålet. 🙃 Anonymkode: 07c65...aa3 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars #14 Skrevet 21. mars Mange mener at Sybian er kraftig. Den er ikke kraftig nok for meg. Eller, den vibrerer hele kroppen, ikke der den skal. Noen mener massajsepistol er kraftig. Det er ikke presisjon nok for meg det heller. Mange mener womanizer er bra. Det gir meg ingen ting. Finn ut om det er kraftig eller presisjon du trenger. Jeg linket til en presisjonsvibrator tidligere. Den er fantastisk for meg. Og kraftig nok der den skal være. Billig også, i motsetning til de andre forslagene. Anonymkode: 5fc0d...b8d
AnonymBruker Skrevet 21. mars #15 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (På 20.3.2026 den 12.04): Etter tidligere anbefalinger så har jeg prøvd å finne en kraftig (kraftig vibrasjon), men blir liksom ikke helt fornøyd. Prøver derfor igjen og spør om noen har tips? -Helst batteridrevet(uten kabel) -Helst uten masse forskjellige programmer Ønsker egentlig bare å enkelt kunne styre hastigheten på den, ikke sånn 3 korte og 3 lange, eller plutselig rask og så plutselig treg, osv programmer, er det noen som bruker alle disse forskjellige programmene🤔? -Vanntett, for lettest rengjøring er jo bra Trenger heller ikke å koste skjorta 🙏 Men bruker heller noen hundrelapper ekstra for å få innfridd ønskene da😉 Anonymkode: 15680...18d Jeg syntes alle mine vibratorer er mer enn intens nok. Nesten litt for mye uten truse 😅 men mulig jeg er sensitiv? Uansett, den bråker og det er mitt problem. Bråker din? Anonymkode: b9c54...7f9
AnonymBruker Skrevet 21. mars #16 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (På 20.3.2026 den 12.04): Etter tidligere anbefalinger så har jeg prøvd å finne en kraftig (kraftig vibrasjon), men blir liksom ikke helt fornøyd. Prøver derfor igjen og spør om noen har tips? -Helst batteridrevet(uten kabel) -Helst uten masse forskjellige programmer Ønsker egentlig bare å enkelt kunne styre hastigheten på den, ikke sånn 3 korte og 3 lange, eller plutselig rask og så plutselig treg, osv programmer, er det noen som bruker alle disse forskjellige programmene🤔? -Vanntett, for lettest rengjøring er jo bra Trenger heller ikke å koste skjorta 🙏 Men bruker heller noen hundrelapper ekstra for å få innfridd ønskene da😉 Anonymkode: 15680...18d Wand. Den er heftig og har dype vibrasjoner 😅 Anonymkode: 90d87...110
AnonymBruker Skrevet 21. mars #17 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mange mener womanizer er bra. Det gir meg ingen ting. Den virker ubehagelig. Vakuum på klitten, nei takk ☠️😯 Anonymkode: b9c54...7f9
AnonymBruker Skrevet 21. mars #18 Skrevet 21. mars https://www.nytelse.no/klitorisvibrator/stay-exact-supervibe/kvinner/ Denne er min favoritt, foretrekker laveste nivå for den blir for intens. Og jeg trenger mye stimuli om jeg skal bruke noe annet. Anonymkode: 13794...a89
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå