AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Etter tidligere anbefalinger så har jeg prøvd å finne en kraftig (kraftig vibrasjon), men blir liksom ikke helt fornøyd. Prøver derfor igjen og spør om noen har tips? -Helst batteridrevet(uten kabel) -Helst uten masse forskjellige programmer Ønsker egentlig bare å enkelt kunne styre hastigheten på den, ikke sånn 3 korte og 3 lange, eller plutselig rask og så plutselig treg, osv programmer, er det noen som bruker alle disse forskjellige programmene🤔? -Vanntett, for lettest rengjøring er jo bra Trenger heller ikke å koste skjorta 🙏 Men bruker heller noen hundrelapper ekstra for å få innfridd ønskene da😉 Anonymkode: 15680...18d
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Det var ikke få krav, og så til en rimelig pris? 😅 Tror dessverre ikke dette finnes med mindre du kjøper en veldig dyr stav. Anonymkode: 5bf4c...952 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Du nevner ingenting du har prøvd hittil. Kan foreslå å ta seg en faktisk tur til kondomeriet eller annet, ikke nett. Der får du litt mer informasjon. Ellers er jeg strålende fornøyd med womanizer pro duo, ikke helt en vibrator men veldig effektiv. We-Vibe tango var min go to før jeg fant womanizer duo, ser den er oppgradert. Skal du har kraft, kommer du dessverre ikke unna å bruke noen kroner. Anonymkode: b88b5...611
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Får sikkert noen andre ender til disse: Anonymkode: 1d06c...f2d
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Etter tidligere anbefalinger så har jeg prøvd å finne en kraftig (kraftig vibrasjon), men blir liksom ikke helt fornøyd. Prøver derfor igjen og spør om noen har tips? -Helst batteridrevet(uten kabel) -Helst uten masse forskjellige programmer Ønsker egentlig bare å enkelt kunne styre hastigheten på den, ikke sånn 3 korte og 3 lange, eller plutselig rask og så plutselig treg, osv programmer, er det noen som bruker alle disse forskjellige programmene🤔? -Vanntett, for lettest rengjøring er jo bra Trenger heller ikke å koste skjorta 🙏 Men bruker heller noen hundrelapper ekstra for å få innfridd ønskene da😉 Anonymkode: 15680...18d Altså denne er ikke batteridrevet, den har noen programmer ,men det er lett å bli kjent med de. Den er heller ikke den rimligste. Personlig så liker jeg G tickler rabbitvibrator. Endelig i Anonymkode: 354f8...945
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Det er nok denne typen du kanskje bør se på. https://www.nytelse.no/massasjestaver/le-wand-pearl-white-massasjestav/par/ Anonymkode: 2bdbf...753
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå