AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Skrevet 12 timer siden Hei 😊 Jeg lurte på om det er vanlig at de med kptsd har smerter i ledd, hovner opp i ledd, kontinuerlig med smerter til enhver tid på kroppen hvor noe er konstant mens andre smerter kommer og går, betennelse i ledd, utslett og kløe på huden og låsninger i rygg og hofter? Anonymkode: e9f1b...e58
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden Ja, ikke uvanlig. Kptsd er no dritt Anonymkode: df868...17c
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Skrevet 9 timer siden Aner ikke. Jeg har noe av det, men har revmatisk sykdom, autoimmun hudsykdom og lavt stoffskifte i tillegg til kptsd. Det er relativt vanlig å ha andre sykdommer i tillegg til kptsd. Anonymkode: c2572...845 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ja, ikke uvanlig. Kptsd er no dritt Anonymkode: df868...17c Jeg finner muskelsmerter og kroppslige smerter som symptom, men ikke betennelser i ledd, hovne ledd, kløe/utslett, låsninger etc. Vet du hvor man finner info om det? AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Aner ikke. Jeg har noe av det, men har revmatisk sykdom, autoimmun hudsykdom og lavt stoffskifte i tillegg til kptsd. Det er relativt vanlig å ha andre sykdommer i tillegg til kptsd. Anonymkode: c2572...845 ❤️❤️ Ts Anonymkode: e9f1b...e58
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå