Gå til innhold

hjelp, hvor skal vi dra?

Gjest Gjest_as3_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_as3_*

hei hopp!

har så lyst til å ta med kjærsten på en overaskelsesferie ett eller annet sted i løpet av juli-august, men står helt blankt på hvor.... så jeg trenger litt tips og erfaringer på steder dere har vært og hvor dere stortrivdes! jeg kunne tenkt meg et sted hvor man kan kombinere strandlivet med litt shopping og sightseing. og et sted hvor man rett og slett bare kan tusle rundt i gatene og være kjærster! finnes det et sånt, nesten littt klisje-aktig, sted? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Venezia kan være et godt alternativ. Stranden finner dere en båttur unna, på Lido. :)

hei hei.. vi var i venezia i fjor, og det er, by far, den verste byen jeg har vært i! luktet forferdelig vondt og var kjempe skittent.... men hyggelig å få svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roma! Gå deg bort hand i hand stoppe på små sjarmerende piazzaer drikke vin spise deilig mat og føle deg veldig liten men allikevel veldig levende der dere tusler rundt imellom antikke ruiner på Forum Romanum *drømme...*. Synd du ikke likte Venezia da, for meg er byen toppen av romantikk, tilmed over Roma. God tur, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NICE!!! Uten tvil! Som jeg har skrevet i et annet innlegg: Nice er både storby og syden i ett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...