Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bare sett nr. 1 på norsk (så 2en på engelsk) og Sid var litt utydelig innimellom. Så jeg skal la min lille debatt ligge :) Dagfinn Lyngbø er hysterisk morsom som Sid, så gleder meg til jeg skal se den igjen! Jeg fikk forresten nesten vondt i magen med tanke på Scrat og nøtta si... Er det mulig....!? :ler:

Gjest Hope - ikke pålogga
Skrevet

Syns ikke den var så fantastisk bra jeg, da. Nr. 1 er MYE bedre.

2'ern har tynn historie og det blir litt masete. Dessuten så jeg den på norsk, og jeg liker ikke dubbing - originalspråket er best på sånne filmer. Også fikser jeg ikke Dagfinn Lyngbø.

Mye negativt her, gitt. Men altså - filmen var ok og ekornet redda hele filmen.

Skrevet

Så filmen sammen med datteren min for et par dager siden. Den var som et høyhastighetstog! Halsbrekkende fart fra begynnelse til slutt!

Men morsom var den jo. Jeg synes Dagfinn Lyngbøs stemme var herlig på Sid!

Skrevet

Så den nå nettopp. Morsom, mest imponert over grafikken

Gjest Emeldina
Skrevet

Både Istid 1 og 2 er geniale, men jeg må innrømme at jeg også hadde problemer med å forstå hva Sid (Dagfinn Lyngbø) sa til tider. :rodme:

Skrevet

Synes filmen var litt lite sammenhengende, men blås i det. Den var konge! Humoren var den samme, og jeg satt der med latterkrampe et titalls ganger.

Gjest Solsikke
Skrevet

Jeg så den med norsk tale sist uke, og syns den var kjempemorsom, men nr. 1 var helt klart mye bedre. Ekornet og Sid er hysterisk morsomme :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg hadde lyst til å se den i kveld, men den går bare ned norsk tale her i byen :forvirret: POKKER!!

Skrevet

jøss,så mange voksne som drar å ser den filmen!skjønner dere som har barn da...men det virker som mange ser den for egen del.jaja.

passer den for en liten 3-åring?den varer jo i 1 1/2 time. hun har sett filmer på kino før som har vart i 1 time,og da har hun blitt urolig på slutten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...