Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på den i kveld, og gleder meg masse! Har ganske store forventinger til den etter å ha sett traileren, så dette håper jeg blir bra! Dere andre? :danse:

Skrevet

Jeg så den på fredag, og du kan glede deg!

Gjest gjest1
Skrevet
:hoppe: Jeg skal se den i løpet av påsken
Skrevet

Jeg har sett den! åh, Sid og ekornet Scrat :ler:

Gjest StoreSky
Skrevet

Jeg og min unge frøken skal idag å se den :)

Gjest LilSweetie
Skrevet

Den er kjempemorsom! Enda bedre enn istid 1! :D

Skrevet

Hvis du likte den lille nøttekaren, kommer du til å like denne.. ;)

Skrevet

Jeg er kjempefan av Istid 1, den er bare helt genial. Synes istid 2 var litt skuffende, sett i forhold til nr.1. Men filmen i seg selv er morsom!

Skrevet

Har endelig fått sett den, og koste meg. Jeg er av den typen som kan se en film noen ganger og stadig finne "nye" morsomme ting ved den. Derfor kommer jeg nok til å se den igjen. Så den på engelsk, og syntes den var ganske morsom, spesielt Scrat! Men det er noe med når Dagfinn Lyngbø er Sid på norsk. Det var kjempemorsomt i nr. 1, så jeg kan tenke meg han fikser denne filmen også! Skal i hvert fall se den på norsk neste gang.

Skrevet

Vi håper også å få sett den i løpet av påsken: Gleder oss STORT!! :)

Skrevet
Har endelig fått sett den, og koste meg. Jeg er av den typen som kan se en film noen ganger og stadig finne "nye" morsomme ting ved den. Derfor kommer jeg nok til å se den igjen.

Enig

Var litt vanskelig å høre alt Dagfinn Lyngbø sa. Bergensk + lesping er ikke så lett :)

Skrevet
Enig

Var litt vanskelig å høre alt Dagfinn Lyngbø sa. Bergensk + lesping er ikke så lett :)

:ler: Åååååhhh, østlendinger altså!!!!! Hehe, erter litt!

Skrevet

Saag den i sist uke paa kino her i Frankrike, men det blir ikke det samme naar filmen heter L'age de Glace og du ikke forstaar dritten av det de sier, takke seg til Dagfinn Lyngbo! Er nodt til aa kjope den paa dvd saa jeg forstaar hele handlingen :ler:

Skrevet

Jeg er trønder, og må si jeg skjønner de fleste dialekter. Så det så :)

Annonse
Skrevet
Jeg er trønder, og må si jeg skjønner de fleste dialekter. Så det så :)

OK, gir meg :ler: Syns så tydelig det stod Drammen på beskrivelsen din... Men du er kanskje noe av det jeg sa, med tanke på østlendinger og vestlendinger? :sjarmor:

Skrevet

Skal se den i kveld og GLEDER MEG. Skal se den på norsk og tror det blir bra - digger Dagfinn Lyngbø.

:-D

Gjest Kålungen
Skrevet

Vi så den i går.

Den var morsom, men jeg hadde nok litt større forhåpninger etter alt jeg har hørt om den.

Men for all del, den var bra, og 7 åringen var helt i ekstase :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Vi var og så den på premieren forrige uke og vi synes den var drit bra! Og den kommer jeg nok til å kjøpe når den kommer på DVD, på engelsk dog. :)

Skrevet (endret)
Enig

Jeg hadde også litt problemer med den lespingen til Dagfinn Lyngbø (noen ord forsvant rett og slett) og jeg er vestlending selv. Men når det skjedde så tenkte jeg bare at det var slik Sid er, og at det meste av det han sier er bare rart uansett :)

Endret av Majka

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...