Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen er aldri med andre damer og virker oppriktig interessert. Kan menn være utro fordi? Har ikke vært med en eneste dame siden vårt forhold for 1 år siden.

Anonymkode: 149a0...f18

Videoannonse
Annonse
Gjest Lofilteret
Skrevet

Det er vel bare som det skal være? Eller hva tenker du?

AnonymBruker
Skrevet

Man skal vel ikke være med andre damer når man er i et forhold?

Jeg har valgt en mann med like verdier som meg, slik at instababes, onlyfans og flørting på jobb/byen ikke interesserer han. Han trenger ikke bekreftelse og beundring fra kvinner. Han trenger at jeg som hans partner elsker han og begjærer han, og viser det. Så enkelt er det.

Hvis jeg viser han de to tingene og er lojal mot "oss", da er vi bunnsolide. 

Anonymkode: dad29...06f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel sånn sunne forhold er? Men ingen damer? Har dere ikke felles venner, søsken, din og hans mor etc?

Anonymkode: 53941...500

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Tror det er et minstekrav at han ikke er med andre damer. Men er en utro så skjuler man det vel? Og det skjer kanskje sjeldent første året når forholdet er nytt og interrssant og .. 

Men det er vel ingen grunn til å tro at han eller du er utro, heltut av det blå. Sjalusi er greit å holde seg unna.. tror det i seg selv kan være medvirkende til utroskap.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Man skal vel ikke være med andre damer når man er i et forhold?

Jeg har valgt en mann med like verdier som meg, slik at instababes, onlyfans og flørting på jobb/byen ikke interesserer han. Han trenger ikke bekreftelse og beundring fra kvinner. Han trenger at jeg som hans partner elsker han og begjærer han, og viser det. Så enkelt er det.

Hvis jeg viser han de to tingene og er lojal mot "oss", da er vi bunnsolide. 

Du har likevel aldri noen garantier så lenge du ikke har full kontroll på en annen person..... 

Anonymkode: 78465...4fc

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Mannen er aldri med andre damer og virker oppriktig interessert. Kan menn være utro fordi? Har ikke vært med en eneste dame siden vårt forhold for 1 år siden.

Forstod ikke helt innlegget ditt. "Er aldri" med andre kvinner? Synes du det er rart at han ikke "har vært med en eneste dame" siste året? Og hva mener du med "å være med en annen dame"?

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Forstår ikke helt spørsmålet - han har ikke vært venn med en annen dame, eller har ikke ligget med en annen dame, siden dere ble sammen?

Det er ganske vanlig å ikke ligge med andre når man er i et forhold. Det er ofte det som er litt poenget for mange. 

Og om man så ligger med andre damer, så sier man gjerne ikke fra til partner..

Så svaret er jo forsåvidt ja - han kan være utro selv om han er oppriktig interessert i deg og tilsynelatende ikke har ligget med andre.

Anonymkode: ae509...170

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har likevel aldri noen garantier så lenge du ikke har full kontroll på en annen person..... 

Garantier for hva?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva mener du med "full kontroll"? At du sjekker partnerens meldinger, har han sporet på kart osv?

Anonymkode: ea26f...023

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva mener du med "full kontroll"? At du sjekker partnerens meldinger, har han sporet på kart osv?

Hun mener at man kan velge en med alle de rette verdier og likevel oppleve utroskap. Kun full kontroll kan forhindre det, men full kontroll hverken kan, eller skal man ha, over et annet menneske. Dermed kan du heller aldri være 100% sikker. Du kan minke sjansene, men aldri være garantert.

Anonymkode: e0085...4f2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun mener at man kan velge en med alle de rette verdier og likevel oppleve utroskap. Kun full kontroll kan forhindre det, men full kontroll hverken kan, eller skal man ha, over et annet menneske. Dermed kan du heller aldri være 100% sikker. Du kan minke sjansene, men aldri være garantert.

Og poenget med kommentaren er.......?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Garantier for hva?

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du har aldri noen garanti for at den andre parten aldri er utro, selv om du føler dere er det perfekte paret. Du kan ikke styre en annen person 100 prosent, med mindre du sitter klistret på personen 24/7, og bestemmer alt. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette. Bedre forklart enn fra meg :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Skjønner ingenting av dette innlegget. Hvilken mann er det snakk om? Og  hvem er han oppriktig interessert i? Utro fordi,- hva betyr det? Fordi hva da? Forhold for ett år siden? Var dere sammen for ett år siden? 🤷‍♀️

Anonymkode: 01b6b...3f2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

og med dette som bakgrunn, og en oversrkift som den er så spør du fordi??? Hvis du tenker på det er du jo sjalu... 

Anonymkode: 7bd0a...0f1

AnonymBruker
Skrevet

Du har aldri noen garanti for at den andre parten aldri er utro, selv om du føler dere er det perfekte paret. Du kan ikke styre en annen person 100 prosent, med mindre du sitter klistret på personen 24/7, og bestemmer alt. 

Skjønner ikke kommentaren.

Kan ikke se at noen har påstått det du argumenterer mot.

Jeg skrev en kommentar om å velge en partner man er kompatibel med. Ikke velge en partner som man vil forandre, eller en partner man er usikker på. 

Hvis et menneske ønsker å være utro er det opp til de. Jeg har ikke påstått her at jeg styrer det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...