Gjest Gjest_Tina_* Skrevet 9. april 2006 #1 Skrevet 9. april 2006 Min bruker gjerne shampoen eller dusjsåpen i ansiktet mens han står i dusjen. Han har i utgangspkt. fet hud, men etter denne behandlingen blir huden selvsagt ekstremt tørr. Det var da han spurte om jeg kunne hente zaloflasken til ham, at jeg tenkte at her må det gjøres noe! Men så skal det jo ikke være noe femi over det vet dere!...han er jo tross alt MANN Hva bruker typene deres? Tenkte jeg skulle kjøpe noe ordentlig til ham
Netten Skrevet 9. april 2006 #2 Skrevet 9. april 2006 Sånn er min kjære også!! Helt håpløs! Jeg kan bare glemme å få ham til å bruke noen som helst form for hudpleieprodukter! Han har litt grov hud og litt kviser, så jeg sa at han kanskje kunne ta en tur til hudpleier en gang før bryllupet vårt i sommer, men da holdt han på å le seg ihjel og sa at det var bare å glemme. Mannfolk asså! De er jo LIIIIIVREDDE for å bli oppfattet som femi..... jaja....
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #3 Skrevet 9. april 2006 Han bruker noe greier fra Body Shop, som jeg sniker litt jojobaolje oppi om vinteren
Peony Skrevet 9. april 2006 #4 Skrevet 9. april 2006 Mannen min bruker Clinique- og Biothermprodukter. Han brukte også billigprodukter tidligere (ikke Zalo, da ), men huden hans likte mye bedre parfymeriprodukter. Han har prøvd ut mye forskjellig og har nå funnet produktkombinasjonen som passer hans hud.
Gjest gjest1 Skrevet 9. april 2006 #5 Skrevet 9. april 2006 Min samboer bruker Special cleansing gel fra Dermalogica. Den renser godt, men samtidig tørker den ikke ut huden hans så han må bruke fuktighetskrem. Har inntrykk av at han er veldig fornøyd med den rensen, han greier til og med å bestille den på LF selv.
Gjest Binna Skrevet 9. april 2006 #6 Skrevet 9. april 2006 Hudpleie- produkter? Ånei, det får for holde seg med Lano såpestykke..
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #7 Skrevet 9. april 2006 Men for meg virker det som det er en veldig holdningsendring blant menn. Det er vel gjerne det vi kaller metroseksuelle menn som tillater seg å bruke hudpleieprodukter. Jeg var på vita her om dagen for å kjøpe noe sminke. Og mens jeg var der inne var det to menn etter hverandre som kom innom og spurte etter hudpleieprodukter. Og dette var ikke typisk feminine menn, han ene var en skikkelig arbeidskar som sa han ville ta bedre vare på huden. Men man ser at produsentene passer på å pakke produktene inn i så maskuline emballasjer som mulig. For det skal ikke være femi for alt i verden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå