AnonymBruker Skrevet i går, 16:34 #1 Skrevet i går, 16:34 Det er et trasig skue å bevitne re-brandingen deres. De ga opp all innovasjon for noen år siden da det ble inn med joggebukser og sweats. Hvor mange reoler med joggebukser trenger man. Mistenker de har byttet kina-fabrikk for nå er det bare ELENDIG og kjipt snitt, kjipt polyester, tjukk ubrukelig bomull. Alle normale t -skjortene deres har klaustrofobisk trang hals, er boxy og korte. Før forbant man h&m før med utvalg. Nå er det bare begredelig og kjedelig. Anonymkode: 7cf45...918 5 3
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #2 Skrevet 22 timer siden Enig. Det er så og si bare drit der. Anonymkode: 1e9c0...ff9
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #3 Skrevet 21 timer siden Jeg finner fine plagg på hm som passer meg med timeglass figur i naturmaterialer. Jeg handler kun på nett opplever at det er lite av det som treffer meg i de fysiske butikkene. Jeg eier ikke en eneste joggebukse eller boxy t-shirt Anonymkode: 4c77b...910 2
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Skrevet 15 timer siden Målgruppen til HM er vel yngre folk. Unge folk liker denne moten. Så det er nok bare du som har blitt eldre. Anonymkode: 0e84c...440 4 4
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Skrevet 15 timer siden Har ikke H&M alltid vært billigdrit fra Kina? Anonymkode: 5cd3a...f54 3 2
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det er et trasig skue å bevitne re-brandingen deres. De ga opp all innovasjon for noen år siden da det ble inn med joggebukser og sweats. Hvor mange reoler med joggebukser trenger man. Mistenker de har byttet kina-fabrikk for nå er det bare ELENDIG og kjipt snitt, kjipt polyester, tjukk ubrukelig bomull. Alle normale t -skjortene deres har klaustrofobisk trang hals, er boxy og korte. Før forbant man h&m før med utvalg. Nå er det bare begredelig og kjedelig. Anonymkode: 7cf45...918 Jeg synes nesten alle klesbutikker og nettbutikker selger bare korte, boxy topper. Man finner jo ikke lenger gensere og topper med normal lengde. H&M er i tillegg dårlig kvalitet, laget for å byttes ut ofte, i samme kategori som Temu. Anonymkode: e91cd...343
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Skrevet 13 timer siden Synes og de har blitt dårligere. Kjøpte før flere hettegensere med kult print på til sønnen min i herreavdelingen. Nå har de ikke hatt noe sånt de siste årene. Og jeg har prøvd en del kjoler der, men de er jo laget til høye damer uten former. Jeg er lav med former. Og jeg finner lett kjoler som sitter pent på meg, i naturmaterialer andre steder. Anonymkode: 86be5...9bb
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har ikke H&M alltid vært billigdrit fra Kina? Anonymkode: 5cd3a...f54 H&M var vel de som gjorde fast fashion til et konsept ? Anonymkode: 58896...58e
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): H&M var vel de som gjorde fast fashion til et konsept ? Anonymkode: 58896...58e De er blant de skyldige ja. Men hm har et tilbud av mye ulik kvalitet i både materialer og snitt. De har fortsatt et alt for stort utvalg billige klær i polyester, dårlig snitt osv men samtidig tilbyr de klær i bedre kvalitet, bedre snitt og bedre materialer. Dette har vært en trend over flere år hvor merker som tidligere holdt god kvalitet har gått betydelig ned i kvalitet mens billige fast fashion kjeder har begynt å løfte tilbudet sitt. Hm er en del av denne trenden og du finner nå betydelig mere plagg i rene naturmaterialer. Flere årlige kollektioner med høyere fokus på snitt og kvalitet. De har sin premium collection for rask sortering. Mange av disse plaggene blir rask utsolgt på nett. Du må vite hva du ser etter å være kresen når du handler ikke bare fra hm. Så lenge den dårligere delen av tilbudet dems selger vil de tilby dette, da penger bestemmer tilbudet. Men det er tydelig at hm ser det ligger penger i et sortiment som tilbyr bedre klær ellers hadde ikke tilbudet økt de siste årene. Anonymkode: 4c77b...910
Grønnsaksvaffel Skrevet 2 timer siden #10 Skrevet 2 timer siden Jeg gidder ikke gå inn på HM-butikker lenger.
NoaideBiehtar Skrevet 2 timer siden #11 Skrevet 2 timer siden Det er ikke bare du som har blitt mer voksen da? Det er nå hvertfall 15 år siden jeg ga opp H&M fordi de bare har skvip, klær som mister formen etter to vask, og håpløs passform som er trendy men passer ingen. Det var gøy da jeg var 14. 🤷 H&M har jo ikke hatt god kvalitet de siste 20 årene hvertfall. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå