Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt i sjokk etter å ha blitt dumpet på melding etter 4år, vi er i 40 årene, så trodde hun var mer moden enn som så. Hvor vanlig er det å gjøre det slik når man er voksne? Merker jeg  kommer til å slite med klare å stole på en kvinne igjen i en kjærlighetsrelasjon når jeg vet folk kan behandle folk så respektløst

Anonymkode: 937c4...678

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spiller ingen rolle hvilken alder jeg har vært i, jeg har alltid avsluttet ansikt til ansikt. Ene gangen ble det ikke helt som jeg håpte,  vvi gikk over i et avstandsforhold fordi jeg flyttet for å studere, samtidig som han dro i militæret. Etter hvert skjønte han at noe ikke var slik som det pleier ut fra måten jeg snakket på og engasjementet mitt, siden jeg unngikk å forplikte meg til planer for de neste 6 mnd. Hadde han spurt meg direkte om jeg hadde tenkt å gjøre det slutt, så hadde jeg svart ærlig. Men jeg forsøkte å være hyggelig, og jeg deltok i morens 50-årslag som planlagt fordi han ønskte det, men vi hadde da snakket sammen og han visste det var over. 

Jeg synes det er alltid like vondt å slå opp. Ikke fordi jeg ikke er klar, men fordi jeg vet han blir lei seg og skal over i store endringer. Jeg har brukt å la de stille meg spørsmål som jeg svarer på etter beste evne, og sier alltid ja til å møtes for en kaffe etter noe tid om det er noe mer som dukker opp som de har tenkt på og vil spørre meg om eller snakke ut om. 

Nå er jeg snart 42 år, håper jeg skal være i dagens forhold livet ut. Det er i alle fall helt utenkelig å se for meg en fremtid uten kjæresten min ved min side. Vi har vært sammen noen år nå, og jeg hadde ALDRI vært så respektløs at jeg slo opp på noe annet hvis enn ansikt til ansikt. 

Anonymkode: 86fd4...2d5

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Dette er jo ekstremt! 

Var forholdet turbulent? 

Anonymkode: 60ef9...cd0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg stilte et ultimatum mandag kveld. Når hun ikke hadde et svar tirsdag morgen sa jeg at det var like greit å avslutte. 20+ år.

Anonymkode: 538f2...b2e

Skrevet

De forhold jeg har avsluttet i voksen alder har jeg gjort face to face, bortsett fra et 10 år langt forhold med en jeg vil tro er en narsissist, der måtte jeg ta det pr telefonsamtaler for min egen sikkerhet og for at jeg skulle klare å avslutte grunnet «makten» han hadde over meg selv om jeg da var nesten 50 år gammel. Mitt siste forhold med en mann som var 10 år eldre av meg ble avsluttet av han med en sms, men det var helt udramatisk brudd så det var helt greit for min del samt at han absolutt hadde truffet meg for en prat rundt det dersom jeg hadde ønsket eller hatt behov for det 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...