Gustav22 Skrevet 19. mars #1 Skrevet 19. mars Jeg håper det er normalt som singel mann 70+ att onanere sakte og lenge hver morgen Er så herlig og starte dagen med en total orgasm Fler enn meg som liker livet
AnonymBruker Skrevet 19. mars #2 Skrevet 19. mars Gustav22 skrev (3 timer siden): Jeg håper det er normalt som singel mann 70+ att onanere sakte og lenge hver morgen Er så herlig og starte dagen med en total orgasm Fler enn meg som liker livet Yes det gjør jeg😅 Anonymkode: 2756e...2bc
AnonymBruker Skrevet 20. mars #3 Skrevet 20. mars De fleste av oss går på jobb, men skjønner jo dere pensjonister kan ligge å dra en lang mårrarunk Anonymkode: 99b64...9f8
AnonymBruker Skrevet 20. mars #4 Skrevet 20. mars Onanerer aldri på morgenen. De gangene jeg onanerer, så er det kvelden da jeg sovner lettere etterpå Anonymkode: e4371...626 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars #5 Skrevet 20. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Onanerer aldri på morgenen. De gangene jeg onanerer, så er det kvelden da jeg sovner lettere etterpå Anonymkode: e4371...626 Det samme gjør jeg, i alle fall oftest, men det skjer at det blir en utløsning i løpet av dagen også spesielt når det har gått en uke eller to siden vi hadde sex. Jeg er i samme aldersgruppe som TS og har dermed mye fri, mens hun jobber enda. Heldigvis har jeg høy sexlyst enda. Anonymkode: e09a6...b55
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 08:40 #6 Skrevet lørdag kl. 08:40 Jeg liker også å onanere om morgenen i helgene,ta seg god tid og nyte lenge,gjerne flere runder.syns sex blir bedre og bedre med årene,flere som opplever det slik? Anonymkode: bab28...e99
Strigiformes Skrevet lørdag kl. 08:46 #7 Skrevet lørdag kl. 08:46 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg liker også å onanere om morgenen i helgene,ta seg god tid og nyte lenge,gjerne flere runder.syns sex blir bedre og bedre med årene,flere som opplever det slik? Anonymkode: bab28...e99 Jeg gjør det på kvelden før jeg skal sove. Er det som passer best med mine rutiner per idag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå