Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg håper det er normalt som singel mann 70+ att onanere sakte og lenge hver morgen Er så herlig og starte dagen med en total orgasm Fler enn meg som liker livet 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Gustav22 skrev (3 timer siden):

Jeg håper det er normalt som singel mann 70+ att onanere sakte og lenge hver morgen Er så herlig og starte dagen med en total orgasm Fler enn meg som liker livet 

Yes det gjør jeg😅

Anonymkode: 2756e...2bc

AnonymBruker
Skrevet

De fleste av oss går på jobb, men skjønner jo dere pensjonister kan ligge å dra en lang mårrarunk 

Anonymkode: 99b64...9f8

AnonymBruker
Skrevet

Onanerer aldri på morgenen. De gangene jeg onanerer, så er det kvelden da jeg sovner lettere etterpå

Anonymkode: e4371...626

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Onanerer aldri på morgenen. De gangene jeg onanerer, så er det kvelden da jeg sovner lettere etterpå

Anonymkode: e4371...626

Det samme gjør jeg, i alle fall oftest, men det skjer at det blir en utløsning i løpet av dagen også spesielt når det har gått en uke eller to siden vi hadde sex. Jeg er i samme aldersgruppe som TS og har dermed mye fri, mens hun jobber enda. Heldigvis har jeg høy sexlyst enda.

Anonymkode: e09a6...b55

Skrevet

Jeg liker også å onanere om morgenen i helgene,ta seg god tid og nyte lenge,gjerne flere runder.syns sex blir bedre og bedre med årene,flere som opplever det slik?

Anonymkode: bab28...e99

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg liker også å onanere om morgenen i helgene,ta seg god tid og nyte lenge,gjerne flere runder.syns sex blir bedre og bedre med årene,flere som opplever det slik?

Anonymkode: bab28...e99

Jeg gjør det på kvelden før jeg skal sove. Er det som passer best med mine rutiner per idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...