Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har vært med en mann i 5 år. Sa her om dagen at jeg elsker han. Han svarte med han er glad i meg å.

jeg spurte om han elsket meg, han svarte at jeg hadde skuffet han gjennom årene så han kunne ikke si det, han har ikke sagt jeg har skuffet han, videre har han styrt med meg , jeg ga besked, kan du ikke si det, så kan jeg ikke følge det opp, det akter jeg å gjøre nå

Anonymkode: 0d8d5...7a6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva spør du om? Skriv ordentlig norsk.

Anonymkode: 6c9ef...f5c

• Liker 2
Skrevet

Dette skjønte jeg ikke så mye av. 

Er dere samboere / kjærester? 

Hva mener du med "styrt med meg"?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikke helt lett å forstå, men en ting du bør gjøre er å komme deg der ifra om han ikke elsker deg, hva er da poenget. Om min partner ikke kan si at jeg er elsket er det over.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror du han elsker deg mer hvis du tvinger han til å si det? 

Anonymkode: 75a25...4a6

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Vil han ikke si det tilbake til tross for press, så er han iallefall en ærlig mann. I det minste.

• Liker 2
Skrevet

Diffust innlegg som potensielt har havnet i feil kategori. Hvis dette er et kjæresteforhold, er det bare å komme seg videre, med mindre han skjønner at dette ikke går og at dere må finne ut av det som ikke fungerer, evt legge tidligere episoder bak dere og starte litt på nytt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

har vært med en mann i 5 år. Sa her om dagen at jeg elsker han. Han svarte med han er glad i meg å.

jeg spurte om han elsket meg, han svarte at jeg hadde skuffet han gjennom årene så han kunne ikke si det, han har ikke sagt jeg har skuffet han, videre har han styrt med meg , jeg ga besked, kan du ikke si det, så kan jeg ikke følge det opp, det akter jeg å gjøre nå

Hvis han synes du er en dårlig partner, så er han sammen med deg kun grunnet det praktiske. Vil du være sammen med en som ikke elsker deg? Ikke det? Dump og gå videre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så du er sammen med en mann fordi han finner deg praktisk å være med. Du gir vel mat, en ren seng og kanskje tilstrekkelig sex. Han er skuffet over deg, men han tolerere deg. 

Anonymkode: c2481...91b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Skjønte ikke alt du skrev her, men hvis han ikke elsker deg så bør han absolutt ikke si det. Da får du heller ta en avgjørelse selv på om du ønsker å være sammen med en mann som ikke elsker deg.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Styrt med deg i 5år!?!?!

Hadde gått videre for lengst..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Her må du tenke deg godt om🫣

• Liker 3
Skrevet

Hvis kjæresten min ikke elsker meg så gjør jeg det slutt. Det er ikke så mye å lure på.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...