AnonymBruker Skrevet 18. mars #1 Skrevet 18. mars Jeg vil begynne å drikke vårlige teer og tenker på earl grey. Hva er din favoritt og hvorfor? Anonymkode: 3d0bf...6be
AnonymBruker Skrevet 18. mars #2 Skrevet 18. mars Liker Earl Grey, men har begynt å like litt lettere teer enn de svarte. Lady Grey er nydelig. Bestiller gjerne teer i løsvekt fra palaisdesthes.no. De har blant annet en Earl Grey-variant av rooiboos som er kjempegod. Anonymkode: 2b72b...808
AnonymBruker Skrevet 18. mars #3 Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Liker Earl Grey, men har begynt å like litt lettere teer enn de svarte. Lady Grey er nydelig. Bestiller gjerne teer i løsvekt fra palaisdesthes.no. De har blant annet en Earl Grey-variant av rooiboos som er kjempegod. Anonymkode: 2b72b...808 Tusen takk. Skal sjekke den butikken du foreslår. Anonymkode: 3d0bf...6be
AnonymBruker Skrevet 18. mars #4 Skrevet 18. mars jeg drikker den orginale og har litt melk i så det ikke blir så mye sukker i Anonymkode: 4b6f9...331
AnonymBruker Skrevet 18. mars #5 Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): jeg drikker den orginale og har litt melk i så det ikke blir så mye sukker i Anonymkode: 4b6f9...331 Takk, hvilket merke er den originale? Anonymkode: 3d0bf...6be
AnonymBruker Skrevet 19. mars #6 Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Takk, hvilket merke er den originale? Anonymkode: 3d0bf...6be Mange tenker på Twinings Earl Grey som den originale, selv om de fleste merker i dagligvarebutikker selger parfymert bark. Original te er bare når man kjøper te fra teblader. Anonymkode: 2b72b...808 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars #8 Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Mange tenker på Twinings Earl Grey som den originale, selv om de fleste merker i dagligvarebutikker selger parfymert bark. Original te er bare når man kjøper te fra teblader. Anonymkode: 2b72b...808 Takk. Har du en butikk du bruker for teblader? Anonymkode: 3d0bf...6be
AnonymBruker Skrevet 19. mars #9 Skrevet 19. mars Abra skrev (8 timer siden): Drikker grønn te fra Pukka Grønn earl grey? Anonymkode: 3d0bf...6be
Abra Skrevet 19. mars #10 Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Grønn earl grey? Anonymkode: 3d0bf...6be Går mest i matcha green. Men varierer litt av og til:3
AnonymBruker Skrevet 19. mars #11 Skrevet 19. mars Liker både Early Grey og Lady gray, gjerne med en plash sitron oppi 👌 Anonymkode: 69fed...cd5
AnonymBruker Skrevet 19. mars #12 Skrevet 19. mars Earl Gray: Favoritten er faktisk Lipton sin, med en sukett og litt melk. Andre som kommer høyt opp på lista: Perchs https://perchs.no/product/earl-grey-10-stk Denne lukter helt nydelig, men synes den lukter hakket bedre enn den smaker. Broks Tea https://www.brokstea.no/products/villblomst-earl-grey denne er fantastisk også. Anonymkode: 12bbe...0bd
Brunhilde Skrevet 19. mars #13 Skrevet 19. mars Jeg er veldig glad i Twinings Earl Grey, men Jeg må ha sukker i, derfor drikker jeg det sjelden.
NoaideBiehtar Skrevet fredag kl. 06:43 #14 Skrevet fredag kl. 06:43 Fortnum & Mason sin Lady Grey er nydelig. Drikker også Earl Grey fra Palais, Brew & Co og Harney & Sons. Jeg liker også svart te med solbær fra Helmer i Stavanger, den gir meg påskestemning (sikkert fordi boksen er gul og første gang jeg kjøpte den var i påska 😅). 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå