AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Jeg vil begynne å drikke vårlige teer og tenker på earl grey. Hva er din favoritt og hvorfor? Anonymkode: 3d0bf...6be
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden Liker Earl Grey, men har begynt å like litt lettere teer enn de svarte. Lady Grey er nydelig. Bestiller gjerne teer i løsvekt fra palaisdesthes.no. De har blant annet en Earl Grey-variant av rooiboos som er kjempegod. Anonymkode: 2b72b...808
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Liker Earl Grey, men har begynt å like litt lettere teer enn de svarte. Lady Grey er nydelig. Bestiller gjerne teer i løsvekt fra palaisdesthes.no. De har blant annet en Earl Grey-variant av rooiboos som er kjempegod. Anonymkode: 2b72b...808 Tusen takk. Skal sjekke den butikken du foreslår. Anonymkode: 3d0bf...6be
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Skrevet 9 timer siden jeg drikker den orginale og har litt melk i så det ikke blir så mye sukker i Anonymkode: 4b6f9...331
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): jeg drikker den orginale og har litt melk i så det ikke blir så mye sukker i Anonymkode: 4b6f9...331 Takk, hvilket merke er den originale? Anonymkode: 3d0bf...6be
AnonymBruker Skrevet 11 minutter siden #6 Skrevet 11 minutter siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Takk, hvilket merke er den originale? Anonymkode: 3d0bf...6be Mange tenker på Twinings Earl Grey som den originale, selv om de fleste merker i dagligvarebutikker selger parfymert bark. Original te er bare når man kjøper te fra teblader. Anonymkode: 2b72b...808
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå