AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Skrevet 13 timer siden En av mine kollegaer er midt i ett brudd. Hun har fått ny leilighet fra 1 Juli. Men hun vil flytte nå. Jeg har ett ledig som som jeg kan leie ut. Men er litt usikker på å bo så tett på en kollega. Vi har ett bra samarbeid på jobb. Men blir anderledes å bo sammen. Vi er litt forskjellige. Jeg elsker å ha besøk, men hun er veldig introvert. Jeg sitter oppe om kvelden og ser tv eller lager meg mat, imens hun legger seg tidlig. Kommer jeg til å forstyrre henne da? Hva hadde du gjort? Anonymkode: e4b75...3d8
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Skrevet 12 timer siden Ikke gjør det. Hvis du ser en person både hjemme og på jobb vil du bli totalt utslitt av hverandre. Anonymkode: 6a21f...fe3 1
Gnå Skrevet 11 minutter siden #3 Skrevet 11 minutter siden Så lenge det er for en såpass begrenset periode, ville jeg tatt sjansen. Du kan jo fortelle om hvordan din hverdag ser ut, og evt. sette noen grenser, og høre om hun er interessert i å bo der med de rammene?
monican94 Skrevet 8 minutter siden #4 Skrevet 8 minutter siden Om du tilbyr henne rom blir det på dine premisser, informer om dine rutiner også kan hun ta valget.. du skal IKKE føle du forstyrrer i eget hjem. Men mye annet å tenke på selvsagt som rutiner på badet om morgenen, matlaging, handling osv..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå