Katten89 Skrevet torsdag kl. 20:28 #21 Skrevet torsdag kl. 20:28 Ramsay Street skrev (Akkurat nå): Ikke et videre godt råd... Det fins en mellomting mellom å slutte og følge med på nyheter og få helt panikk også. Hvorfor er det er dårlig råd? På hvilken måte er det uheldig å la vær å se nyheter. Selv følger jeg ikke med på nyhetene. Leser heller romaner eller diskuterer her inne
Ramsay Street Skrevet torsdag kl. 20:32 #22 Skrevet torsdag kl. 20:32 Katten89 skrev (3 minutter siden): Hvorfor er det er dårlig råd? Fordi man blir på det nærmeste helt uinformert om hva som skjer. Men det er frivillig, for all del... 2
Sinsiew Skrevet torsdag kl. 20:33 #23 Skrevet torsdag kl. 20:33 Katten89 skrev (4 minutter siden): Hvorfor er det er dårlig råd? På hvilken måte er det uheldig å la vær å se nyheter. Selv følger jeg ikke med på nyhetene. Leser heller romaner eller diskuterer her inne Så da diskuterer du her inne uten å vite hva du egentlig diskuterer?
Pawn Hearts Skrevet fredag kl. 14:37 #24 Skrevet fredag kl. 14:37 Nå leser jeg at årsaken til hastestatsråd var at Norge skal hjelpe til med evakuering av NATO-soldater fra Irak. 2
Pawn Hearts Skrevet fredag kl. 15:26 #25 Skrevet fredag kl. 15:26 Pawn Hearts skrev (47 minutter siden): Nå leser jeg at årsaken til hastestatsråd var at Norge skal hjelpe til med evakuering av NATO-soldater fra Irak. Min kilde var et nyhetsvarsel fra Filter, men de hadde det fra VG igjen: https://www.vg.no/nyheter/i/0pV82g/opplysninger-til-vg-norge-deltar-i-evakuering-av-natostyrker-fra-irak 1
Eya12 Skrevet fredag kl. 18:20 Forfatter #26 Skrevet fredag kl. 18:20 Litt letta..men er vel ikke lenge før neste dramatiske hendelse. Men ikke spesielt letta på soldatene sine vegne, men de liker vel litt action siden de driver med det.
Rhodiola Skrevet lørdag kl. 10:16 #27 Skrevet lørdag kl. 10:16 Tråden er ryddet for spekulasjoner, brudd på regelen om gjengivelse av innhold fra eksterne kilder, innlegg som ble postet av permanent utestengt bruker og tilhørende svar. Rhodiola, admin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå