Eya12 Skrevet onsdag kl. 20:40 #1 Skrevet onsdag kl. 20:40 Jeg sliter med angst og redsel for krig. Nå topper det seg med alt som skjer. Gradert møte på slottet og jeg leser for mye på sosiale medier. Mange som skriver om smell i Oslo. Sannsynligvis fyrverki, men blir skikkelig preget og faktisk livredd. Noen som har litt innsikt i situasjonen og kan tenke seg til hva som skjer akkurat nå? 3
Sinsiew Skrevet onsdag kl. 20:45 #2 Skrevet onsdag kl. 20:45 (endret) Helt ærlig syns jeg det er en uting at medier melder om graderte saker. Det eneste det fører til er mistillit til regjering og forsvar når man får vite a men ikke b. Endret onsdag kl. 20:56 av Sinsiew 5 3
Einus Skrevet onsdag kl. 20:54 #3 Skrevet onsdag kl. 20:54 Er vel ikke redd for krig her oppe hos oss. Tenker at Russland har for mye annet å gjøre enn at vi skulle engste oss. Men idioten over there, er heller ikke til å stole på. 5
Eya12 Skrevet onsdag kl. 21:18 Forfatter #4 Skrevet onsdag kl. 21:18 Absolutt en uting. Hva oppnår de, annet enn spekulasjoner og bekymringer? Klikk.. 1
Alyanna Skrevet i går, 09:21 #5 Skrevet i går, 09:21 Jeg føler med deg, jeg fikk angstanfall igår pga det graderte møtet. Men jeg klarte å snu tankene, og innså det er katastrofetanker. Vi lever i en usikker tid men vi er fremdeles trygge her, tryggere enn i andre land. 2 2
Lillemy_87 Skrevet i går, 09:54 #6 Skrevet i går, 09:54 Ikke var Støre på dette møtet heller ikke forsvarsministeren. Så mest sannsynlig ikke noe om at Norge og krig. Tipper det er enten noe om Ukraina, at Norge skal sende ned noe til Midtøsten, eller det kan være noe helt annet. De har sånne møter titt og ofte som er graderte. Dumt av de å gå ut i media med det selvfølgelig når de ikke kan si hva det handler om, skjønner folk blir nervøse. 3
Real Virtuality Skrevet i går, 12:34 #7 Skrevet i går, 12:34 Alyanna skrev (3 timer siden): Vi lever i en usikker tid men vi er fremdeles trygge her, tryggere enn i andre land. Å? USA har minst 12 militærbaser i Norge. Disse er åpenbare mål for fiendtlige krefter. (Bare se hva som skjer med de amerikanske militærbasene i Qatar og resten av araberlandene nå for tiden.) I tillegg kan disse tolv basene brukes av USA når de skal invadere Grønland eller nøytralisere Danmark før invasjonen. Vi er ikke spesielt trygge så lenge vi er en vasallstat for USA. Da hadde vi vært mye tryggere om vi var i en militærallianse med Norden og/eller BRICS-landene. 2 1
Katten89 Skrevet i går, 12:36 #8 Skrevet i går, 12:36 Slutt å følge med på nyhetene og få deg en ny hobby. Dette er noe du uansett ikke har kontroll over 5
Sukkerogkanel Skrevet i går, 12:36 #9 Skrevet i går, 12:36 Lillemy_87 skrev (2 timer siden): Ikke var Støre på dette møtet heller ikke forsvarsministeren. Så mest sannsynlig ikke noe om at Norge og krig. Tipper det er enten noe om Ukraina, at Norge skal sende ned noe til Midtøsten, eller det kan være noe helt annet. De har sånne møter titt og ofte som er graderte. Dumt av de å gå ut i media med det selvfølgelig når de ikke kan si hva det handler om, skjønner folk blir nervøse. Har de sånne haste møter titt og ofte? Graderte møter ja, men ikke bestemt på sekundet og med kongen involvert? 1
Sukkerogkanel Skrevet i går, 12:37 #10 Skrevet i går, 12:37 Alyanna skrev (3 timer siden): Jeg føler med deg, jeg fikk angstanfall igår pga det graderte møtet. Men jeg klarte å snu tankene, og innså det er katastrofetanker. Vi lever i en usikker tid men vi er fremdeles trygge her, tryggere enn i andre land. Jeg og blir redd. Virker jo veldig alvorlig, hva kan det være hvis det ikke er katastrofe?
Real Virtuality Skrevet i går, 12:40 #11 Skrevet i går, 12:40 Alyanna skrev (3 timer siden): angstanfall igår pga det graderte møtet. Det graderte møtet omhandlet vel heller den forestående skilsmissen mellom MM og kronprinsen. 2
Alyanna Skrevet i går, 12:45 #12 Skrevet i går, 12:45 Real Virtuality skrev (4 minutter siden): Det graderte møtet omhandlet vel heller den forestående skilsmissen mellom MM og kronprinsen. De sa det ikke handlet om kongefamilien 1
Alyanna Skrevet 23 timer siden #13 Skrevet 23 timer siden Sukkerogkanel skrev (8 minutter siden): Jeg og blir redd. Virker jo veldig alvorlig, hva kan det være hvis det ikke er katastrofe? Et gradert møte betyr ikke katastrofe men at en fort avgjørelse må bli tatt, det kan være avgjørelse som å si ja eller nei til å sende militær ut av landet osv. 2
Lillemy_87 Skrevet 23 timer siden #14 Skrevet 23 timer siden Sukkerogkanel skrev (28 minutter siden): Har de sånne haste møter titt og ofte? Graderte møter ja, men ikke bestemt på sekundet og med kongen involvert? Ja da må kongen være med og det skjer ganske fort.
Sukkerogkanel Skrevet 23 timer siden #15 Skrevet 23 timer siden Lillemy_87 skrev (5 minutter siden): Ja da må kongen være med og det skjer ganske fort. Hvorfor slås dette opp så stort nå da hvis det skjer hele tiden?
Lillemy_87 Skrevet 23 timer siden #16 Skrevet 23 timer siden (endret) Sukkerogkanel skrev (16 minutter siden): Hvorfor slås dette opp så stort nå da hvis det skjer hele tiden? Det blir som oftest slått opp stort hver gang det er ett slikt møte. Endret 23 timer siden av Lillemy_87
Sukkerogkanel Skrevet 23 timer siden #17 Skrevet 23 timer siden Lillemy_87 skrev (Akkurat nå): Det blir som oftest slått opp stort hver gang det er ett slikt møte. Aldri sett før.. så da kan det ikke være så titt og ofte som du sier 2
Alyanna Skrevet 20 timer siden #18 Skrevet 20 timer siden Var nok pga av intervjuet med Mette Marit om Epstein ?
Sukkerogkanel Skrevet 18 timer siden #19 Skrevet 18 timer siden Lillemy_87 skrev (4 timer siden): Det blir som oftest slått opp stort hver gang det er ett slikt møte.
Sukkerogkanel Skrevet 18 timer siden #20 Skrevet 18 timer siden Alyanna skrev (1 time siden): Var nok pga av intervjuet med Mette Marit om Epstein ? Selvsagt blir ikke det er gradert hastemøte på den måten der 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå