AnonymBruker Skrevet 18. mars #1 Skrevet 18. mars Hvor ofte tar du massasje og hvorfor? Anonymkode: 420a4...f83 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars #2 Skrevet 18. mars Nå er det lenge siden, men tok en periode en gang i uken. Ordentlig dyp massasje som er vond, men hjelper. Fordi kroppen var en knute og jeg fortjener det ☺️ Anonymkode: 07d4f...36e 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars #3 Skrevet 19. mars Går litt i perioder, alt fra hver tredje uke til noen måneder imellom. Fordi jeg synes det er godt, og det hjelper meg å slappe av og kjenne hvor i kroppen spenningene sitter. Må være ordentlig av noen som kan det. Anonymkode: 6fbc3...80b 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars #4 Skrevet 19. mars Aldri profesjonelt, får av mannen noen ganger årlig fordi det er godt. Anonymkode: 3c342...b27
AnonymBruker Skrevet 19. mars #5 Skrevet 19. mars Fikk et gavekort på 50 årsdagen har ellers aldri hatt verken før eller siden, men har tilgang på massasjestol. Anonymkode: 322e4...20c 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars #6 Skrevet 21. mars Tar oljemassasje på thai massasje ca en gang i måneden fordi jeg synes det er deilig, hender det bli noe extra utenom massasjen også Anonymkode: 22b77...464
SPOCA Skrevet 21. mars #7 Skrevet 21. mars På ferier, som regel. Jeg gjør det fordi det er deilig og avslappende.
AnonymBruker Skrevet 21. mars #8 Skrevet 21. mars Aldri! Orker ikke at folk tar på meg slik. Anonymkode: 28553...d90 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars #9 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Aldri! Orker ikke at folk tar på meg slik. Anonymkode: 28553...d90 Samme her! Anonymkode: e85fb...a1d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå