Gå til innhold

Jeg savner Spetti!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Husker jeg spiste en del Spetti i ungdommen i gamle dager de dagene mor og far hadde kveldsskift og jeg måtte ordne middag selv. En av de få gode hermetiske måltidene synes jeg. Og ikke kom her og anbefal Spaghetti à la Capri, for den greia der smaker høgg.

Andre enn meg som spiste Spetti i gamle dager?

image.png.d107d255f4991a54928d1cf126d3ef69.png

Anonymkode: 7c90d...79e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anonymkode: a4b1f...4df

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Husker jeg spiste en del Spetti i ungdommen i gamle dager de dagene mor og far hadde kveldsskift og jeg måtte ordne middag selv. En av de få gode hermetiske måltidene synes jeg. Og ikke kom her og anbefal Spaghetti à la Capri, for den greia der smaker høgg.

Andre enn meg som spiste Spetti i gamle dager?

image.png.d107d255f4991a54928d1cf126d3ef69.png

Jada, den spiste jeg mye. Den og en som het Rimini. Spiste også en del Capri, men den var mye bedre før enn den dritten de selger i dag.

Et alternativ til Spetti: Denne synes jeg smaker helt likt, men det kan jo være de halvgamle smaksløkene mine som spiller meg et puss:

Spaghetti m/Kjøttboller 500g Gilde - Velkommen til Dagligvare på nett - Dagligvarebutikk - Marutham.no

Skrevet
Gunstein123 skrev (9 minutter siden):

Jada, den spiste jeg mye. Den og en som het Rimini. Spiste også en del Capri, men den var mye bedre før enn den dritten de selger i dag.

Et alternativ til Spetti: Denne synes jeg smaker helt likt, men det kan jo være de halvgamle smaksløkene mine som spiller meg et puss:

Spaghetti m/Kjøttboller 500g Gilde - Velkommen til Dagligvare på nett - Dagligvarebutikk - Marutham.no

Kanskje Gilde sin burde prøves. Jeg var aldri noen fan av Rimini.

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Kanskje Gilde sin burde prøves. Jeg var aldri noen fan av Rimini.

Kjøttbollene i Rimini synes jeg var enormt gode. 

AnonymBruker
Skrevet

Savner Maxetti. Var maxboller med pastaskruer i tomatsaus på box😍

Anonymkode: a90bb...6b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...