AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:03 #1 Skrevet onsdag kl. 20:03 Husker jeg spiste en del Spetti i ungdommen i gamle dager de dagene mor og far hadde kveldsskift og jeg måtte ordne middag selv. En av de få gode hermetiske måltidene synes jeg. Og ikke kom her og anbefal Spaghetti à la Capri, for den greia der smaker høgg. Andre enn meg som spiste Spetti i gamle dager? Anonymkode: 7c90d...79e 2
Gunstein123 Skrevet onsdag kl. 20:30 #3 Skrevet onsdag kl. 20:30 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Husker jeg spiste en del Spetti i ungdommen i gamle dager de dagene mor og far hadde kveldsskift og jeg måtte ordne middag selv. En av de få gode hermetiske måltidene synes jeg. Og ikke kom her og anbefal Spaghetti à la Capri, for den greia der smaker høgg. Andre enn meg som spiste Spetti i gamle dager? Anonymkode: 7c90d...79e Jada, den spiste jeg mye. Den og en som het Rimini. Spiste også en del Capri, men den var mye bedre før enn den dritten de selger i dag. Et alternativ til Spetti: Denne synes jeg smaker helt likt, men det kan jo være de halvgamle smaksløkene mine som spiller meg et puss: Spaghetti m/Kjøttboller 500g Gilde - Velkommen til Dagligvare på nett - Dagligvarebutikk - Marutham.no
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:42 #4 Skrevet onsdag kl. 20:42 Gunstein123 skrev (9 minutter siden): Jada, den spiste jeg mye. Den og en som het Rimini. Spiste også en del Capri, men den var mye bedre før enn den dritten de selger i dag. Et alternativ til Spetti: Denne synes jeg smaker helt likt, men det kan jo være de halvgamle smaksløkene mine som spiller meg et puss: Spaghetti m/Kjøttboller 500g Gilde - Velkommen til Dagligvare på nett - Dagligvarebutikk - Marutham.no Kanskje Gilde sin burde prøves. Jeg var aldri noen fan av Rimini. Anonymkode: 7c90d...79e
Gunstein123 Skrevet onsdag kl. 21:29 #5 Skrevet onsdag kl. 21:29 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Kanskje Gilde sin burde prøves. Jeg var aldri noen fan av Rimini. Anonymkode: 7c90d...79e Kjøttbollene i Rimini synes jeg var enormt gode.
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #6 Skrevet 21 timer siden Savner Maxetti. Var maxboller med pastaskruer i tomatsaus på box😍 Anonymkode: a90bb...6b7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå