AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:38 #1 Skrevet onsdag kl. 19:38 Leter etter bedre truser til en tynn, småvokst gutt i 1. trinn. Han synes ofte han må flytte på tissen fordi den ikke ligger i ro, og tenkte at fastere/bedre truser kunne hjelpe. Noen tips? Han er veldig aktiv, men svetter ikke særlig. Livvidde tilsvarende størrelse 116, men pga lengde bruker han 122-128 i andres klær. Har prøvd så og si alle billigmerker, og Bjørn Borg «solids sammy», men skulle gjerne hatt litt fastere/mer støttende enn de, og eventuelt lengre bein. Kan godt legge litt penger i det, godt undertøy er viktig, og spesielt nå før uvanen med å flytte på ting setter seg altfor hardt 😬 Anonymkode: c2840...ad9
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:50 #2 Skrevet onsdag kl. 19:50 Jeg har også tynne barn, og undertøy kjøpes etter bredden og ikke lengden. Men jeg tror ikke undertøy løser dette problemet. Vi har mange forskjellige merker i sirkulasjon, men jeg ser at Pierre Robert er dem som oftest blir valgt. Jeg har konkudert med at de blir foretrukket. Anonymkode: 7e94d...25d
Forumkonto Skrevet onsdag kl. 19:55 #3 Skrevet onsdag kl. 19:55 (endret) Har også smale gutter. Kjøper de bambusbolserne på sport outlet. Strikken i midjen er stramt og sitter godt, mens resten er mykt og behagelig. De er de bokserne guttene mine foretrekker. Endret onsdag kl. 19:55 av Forumkonto
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:09 #4 Skrevet onsdag kl. 20:09 Hjelper det egentlig med andre truser? Det kan være flere grunner til at tissen ikke vil ligge stille… Anonymkode: 6b569...83d
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:12 #5 Skrevet onsdag kl. 20:12 Pierre Robert. Eller, hvis du er i utlandet, så M&S butikk (eller de samme på Zalando). Boksere hos vanlige kjedebutikker i Norge, sånn som Cubus, Kappahl, H&M funker ikke hos oss, de er både for korte og for løse ved beina. Problemet med Pierre Robert er at selv om de har god passform på mønsteret, er de laget med billige strikk og strikkene blir fort ødelagt i vask. Anonymkode: 985c5...66f
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:18 #6 Skrevet onsdag kl. 20:18 Min lange, tynne førsteklassing liker bokserne fra Arket. Ingen stiv strikk og de sitter godt. Selges i 3-pakk. Men bytter str i klær før vi bytter i bokser, siden rumpa er liten. Anonymkode: 43c4d...0c0
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:37 #7 Skrevet torsdag kl. 08:37 Min gutt har likt tufte og pierre robert best. Lang og tynn gutt Anonymkode: b9c55...0cd
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:07 #8 Skrevet torsdag kl. 09:07 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Min lange, tynne førsteklassing liker bokserne fra Arket. Ingen stiv strikk og de sitter godt. Selges i 3-pakk. Men bytter str i klær før vi bytter i bokser, siden rumpa er liten. Anonymkode: 43c4d...0c0 Vi har også en tynn gutt som bruker Arket sine. Går ned i størrelse. Han er 116-122 i benlengde, men kan fremdeles bruke 98/104 i boksere 🤭 Anonymkode: 0d652...d8a
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:50 #9 Skrevet torsdag kl. 09:50 Du trenger jo ikke å gå opp i størrelse på boxerne selv om gutten er lang i beina, en boxer blir ikke "for kort i beina" liksom... Gutten min som er rundt 120 cm og veldig tynn, har fremdeles mye boxere i 98/104. Anonymkode: 3eb8b...4a9
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:37 #10 Skrevet torsdag kl. 16:37 Har to gutter i barneskolen selv, men aldri hørt de si at tissen ikke ligger stille🤷♀️ Her har det gått mest i Pierre Robert. Nå går eldste i 7.klasse, så han skal absolutt ha Calvin Klein, men de er vel ikke i så veldig små størrelser. Mine er også tynne, men lave. Anonymkode: ccf2f...ab3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:30 #11 Skrevet torsdag kl. 17:30 Gutten min er 122 i lengde og bruker 110 i boksere. Tufte og pierre robert blir valgt oftest ser jeg. Da han var yngre kjøpte jeg pierre robert og sydde dem inn. Han var tidlig bleiefri, men det var langt mellom gode boksere i str 86/92. 🤪 Anonymkode: 158d0...4a9
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:59 #12 Skrevet torsdag kl. 18:59 Kanskje han kan ha truse og ikke bokser hvis han syns det er mer behagelig? Det er jo ikke så løst og vil sitte litt bedre. Anonymkode: 6da39...6f8
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 19:30 #13 Skrevet torsdag kl. 19:30 Vi foretrekker pop. Anonymkode: 23631...3f1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå