Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en mannlig kollega som viser meg så mye omsorg. Føler han passer på meg (eks at jeg må være forsiktig på glatta), han avlaster meg i mine oppgaver (fordi han ikke vil at jeg skal bli overarbeidet) og han støtter meg i diskusjoner.  Jeg er ikke vant til sånne menn.

Er det vanlig at menn er så omsorgsfulle?

Anonymkode: 194b3...bc2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det samme kollega som har en kone som ser sur/streng ut?

Anonymkode: 27df9...5a3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det samme kollega som har en kone som ser sur/streng ut?

Anonymkode: 27df9...5a3

Han har ikke kone.

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken type jobb har du? Føler det har noe å si for hva som er normalt. Jobber du på kontor føler jeg det er litt unormalt å vise den type omsorg. Men jobber du med transport og farter en del rundt, hvor det er risiko på glatten både i transportmiddelet og på bena, så høres det mer vanlig ut. 

Kanskje han har et godt øye til deg? Hvordan er han med andre? Lik? Har han få «gode kollegaer», slik han føler at du har blitt en slik en? Derfor ekstra omsorgsfull?

Anonymkode: 68814...bdd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er intensjonen hans med dette, hadde jeg lurt på. 

Anonymkode: f0a67...ed8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flere slike mannlige kolleger. De er sånn med alle så det er ikke bare jeg som får spesialbehandling. Jeg har helt vanlig kontorjobb om det har noe å si.

Anonymkode: 0d1fa...5e2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvilken type jobb har du? Føler det har noe å si for hva som er normalt. Jobber du på kontor føler jeg det er litt unormalt å vise den type omsorg. Men jobber du med transport og farter en del rundt, hvor det er risiko på glatten både i transportmiddelet og på bena, så høres det mer vanlig ut. 

Kanskje han har et godt øye til deg? Hvordan er han med andre? Lik? Har han få «gode kollegaer», slik han føler at du har blitt en slik en? Derfor ekstra omsorgsfull?

Anonymkode: 68814...bdd

Farter en del rundt i jobben,  men har også litt kontorarbeid. 

Vet ikke hvordan han er med andre. Mulig jeg er en av de "gode kollegaer", for vi har en fin tone oss mellom. Om han har et godt øye til meg, hadde han vel vist det på andre måter?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte i ny jobb og hadde en slik. Kom frem etterhvert at han var i konflikt med flere på teamet og at han mest sannsynlig forsøkte å vinne meg over på hans side. 

Anonymkode: 59d3a...41f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har flere slike mannlige kolleger. De er sånn med alle så det er ikke bare jeg som får spesialbehandling. Jeg har helt vanlig kontorjobb om det har noe å si.

Anonymkode: 0d1fa...5e2

Jeg er bare ikke vant til det, så uvanlig. Men kjekt å høre at det finnes flere sånne menn.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg begynte i ny jobb og hadde en slik. Kom frem etterhvert at han var i konflikt med flere på teamet og at han mest sannsynlig forsøkte å vinne meg over på hans side. 

Altså ikke omsorg, men å vinne medspiller?

Har jobbet sammen en stund, og han er ikke i konflikt. Vi har generelt et fint arbeidsmiljø. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Smisking heter det. Har hatt vikarer som har revet som faen for å få meg til å legge inn ett ord. Kunne virkelig ikke fordra dama, så det gikk ikke. 

Anonymkode: 27855...96c

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært fint å få svar fra menn også, om det å være omsorgsfull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...