Gå til innhold

Angst og mensen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt en helt grusom dag. Har hatt kraftig angst, vær utslitt og bare helt utenfor min egen kropp. Klarer ikke slappe av. Går gjennom en litt tøff periode i livet, men ikke hatt slik angst hele dagen tidligere, eller i allefall ikke på lenge. Fikk nettopp mensen.. Er det noen andre som har det slik, og kan det være derfor? Har virkelig bare kjempet meg gjennom dagen. 

Anonymkode: 8cac0...8db

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

100%! 

Jeg er mye mer sårbar for angst i dagene før mensen!

Anonymkode: 9b371...bbe

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Vanlig ja.. 

Anonymkode: 18ea7...c30

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt dårlige dager i 2 dager. I dag fikk jeg fullstendig NOK for da var jeg så sliten etter full dag på jobb, en del tunge følelser disse dagene, et barn som klenget på meg og skreik i ett sett fra vi kom hjem fra bhg pga at barnet er tydeligvis blitt småsyk; og så stod TVn på uten at mannen i det hele tatt var i rommet. Og med en hylende unge og jeg utslitt med en bråkete TV i bakgrunnen og fjernkontrollen var ingen sted å finne, så ble jeg så fed up at jeg vurderte et lite sekund å utsette TVn for vold, men jeg gjorde selvfølgelig ikke det, jeg skrudde av internett så ble det i alle fall stilt. Jeg vet ikke om det er PMS, jeg har PCOS så det er ikke godt å si. Er bare mentalt og fysisk sliten 

Anonymkode: 79f4a...052

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har hatt en helt grusom dag. Har hatt kraftig angst, vær utslitt og bare helt utenfor min egen kropp. Klarer ikke slappe av. Går gjennom en litt tøff periode i livet, men ikke hatt slik angst hele dagen tidligere, eller i allefall ikke på lenge. Fikk nettopp mensen.. Er det noen andre som har det slik, og kan det være derfor? Har virkelig bare kjempet meg gjennom dagen. 

Anonymkode: 8cac0...8db

Kjære Ts og dere som har svart til nå: masse medfølelse.

Og Ts, har du prøvd tyngdeteppe? Om du aldri har prøvd, så kanskje du har et tungt sengeteppe eller noe annet tungt å legge over deg en liten stund. Kanskje kroppen klarer å slappe litt av av det.

Dette er jo bare en liten eventuell akutt hjelp så klart, men kanskje bedre enn ingenting?

Jeg har angst og bruker cipralex hver dag. Så vanligvis merker jeg ikke noe til angsten. Men ved hver mens, så dukker den opp igjen. Som et ekko.

Anonymkode: 7e6a5...45d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...