AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:06 #1 Skrevet onsdag kl. 17:06 Har en ungdom som tok førerkort i fjor sommer. Nå logget jeg inn på Tabs for å se historikken over timer og hva vi betalte, men alt er borte. Jeg trodde det kom til å stå der iallfall lengre enn 8 mnd. Kan det være skjedd en feil eller pleier det å bli borte innen kort tid etter en har fullført? Skulle gjerne hatt kopi av dette, så hadde jeg visst at det ville forsvinne så raskt ville jeg ha lastet det ned.. Anonymkode: 4d06f...f4b
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:08 #2 Skrevet onsdag kl. 17:08 Kan forresten se mørkekjøring som ble tatt i 2023, så det er jo rart isåfall at det andre er borte.. Anonymkode: 4d06f...f4b
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:24 #3 Skrevet onsdag kl. 17:24 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Har en ungdom som tok førerkort i fjor sommer. Nå logget jeg inn på Tabs for å se historikken over timer og hva vi betalte, men alt er borte. Jeg trodde det kom til å stå der iallfall lengre enn 8 mnd. Kan det være skjedd en feil eller pleier det å bli borte innen kort tid etter en har fullført? Skulle gjerne hatt kopi av dette, så hadde jeg visst at det ville forsvinne så raskt ville jeg ha lastet det ned.. Anonymkode: 4d06f...f4b Alt forsvant hos meg 1 år etter lappen ja. Anonymkode: 9cd51...2eb
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:46 #4 Skrevet onsdag kl. 19:46 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Alt forsvant hos meg 1 år etter lappen ja. Anonymkode: 9cd51...2eb Hm, okay. Får spørre trafikkskolene om jeg kan få tilsendt kopi da. Anonymkode: 4d06f...f4b
Chantielle Skrevet 17 timer siden #5 Skrevet 17 timer siden Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Fremhevede innlegg