Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er 35 år, har 3 barn = ferdig med barn 

Har kun brukt p plaster som prevensjon før jeg ble gravid med nr1, og nå etter nr3 ble født. Liker p plaster men reagerer litt på limet og lurer derfor på å bytte. Tenker kanskje p stav eller hormonspiral, men hørt så mye negativt om det. Det jeg liker med p plasteret at jeg kan hoppe over mensen og at jeg kan fjerne det selv.

Lurer derfor på om når jeg tåler p plaster bra er det noe annen prevensjon jeg kan tåle bra uten noen bivirkninger..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen bivirkninger eller mens på cerazette. 14 år uten mens nå, passer meg perfekt.

AnonymBruker
Skrevet

P-plaster inneholder østrogen, det gjør ikke p-stav eller spiral. Så når du er godt fornøyd med plaster, ville jeg heller vurdert en annen pille med østrogen, eller p-ring som setter i skjeden. 

Anonymkode: 8886a...d5b

AnonymBruker
Skrevet

Rart at du hører så mye negativt om hormonspiral når det er den beste hormonprevensjonstypen man han ka både mtp lite bivirkninger og mye mindre blødning. 

Anonymkode: ef5aa...2a6

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

P-plaster inneholder østrogen, det gjør ikke p-stav eller spiral. Så når du er godt fornøyd med plaster, ville jeg heller vurdert en annen pille med østrogen, eller p-ring som setter i skjeden. 

Anonymkode: 8886a...d5b

Ja kanskje det ja, har alltid tenkt at p piller blir et årk å huske hver dag, men har heller ikke lyst til å ha noe "inni" meg sånn som stav, ring å spiral 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...