snagglepusnos Skrevet 9. april 2006 #1 Del Skrevet 9. april 2006 Tenkte jeg skulle prøve meg på dette her med dagbok igjen,har jo skrevet ut uttallige dagbøker da jeg var yngre. Kan jo begynne med å fortelle litt om meg selv, Er 22 år,fra Moss.... Verdens navle er det ikke,men jeg har hele familien og alle vennene mine her,så jeg trives Har samboer,vi flyttet sammen for et års tid siden, og har det om mulig det bedre enn noensinne:) <3 Han er bare helt skjønn og nydelig og fantastisk:) Skal begynne å jobbe i barnehage rett over påske,og gleder meg til det. Skal jo forhåpentligvis gå førskolelærer linjen til høsten,så da er det greit med litt erfaring på området. Jeg er ei skikkelig pappa jente,ikke i den forstand at jeg er bortskjemt å klarer å tvinne pappa rundt lillfingeren,men jeg er utrolig stolt av pappaen min,for han er en fantastisk person som har svar på alle livets små og store problemer. Liker å se filmer,dra på cafe med venninner,ha jentekvelder og bare slappe av å drikke hvitvin og prate om alt og ingenting. Har ikke så mange venninner som jeg kanskje ville ha ønsket,men de få jeg har er venner som jeg vet jeg vil ha livet ut,og jeg har gått gjennom en lang prosess for å ende opp med de jeg har i dag. Kvalitet er vel bedre enn kvantitet Jeg har en liten pusekatt,eller egentlig to,men den ene bor hos svigermor på sørlandet.Den andre fikk vi for to uker siden,som omplasserings katt,og hun er jo skjønn da,litt sær og egen,men det er jo sånn de skal være:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 11. april 2006 #2 Del Skrevet 11. april 2006 tittei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pi_ Skrevet 13. april 2006 #3 Del Skrevet 13. april 2006 Lykke til med skrivinga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 1. mai 2006 #4 Del Skrevet 1. mai 2006 Hei. Gratulerer med dagbok. Katter er skjønne dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå