AnonymBruker Skrevet i går, 09:34 #1 Skrevet i går, 09:34 Japanere er perfeksjonister på det meste, så også innen seksualitet. De har egne blowjob "restauranter", "pinsalos" så de vet eksakt hvordan de raskest mulig får en mann til utløsning, og ønske seg tilbake dagen etter. Her er en oppskrift: https://pink-search.net/feature/blowjob/8/ Anonymkode: 9a9fc...1c5
AnonymBruker Skrevet i går, 09:40 #2 Skrevet i går, 09:40 Ikke alle tenner eller får noe ut av blowjobs. Jeg blir bare avslappet. Og nei, det spiller ingen rolle hvem eller hvordan det gjøres..Må ha sex! Anonymkode: 4e62b...659 1
AnonymBruker Skrevet i går, 11:02 #3 Skrevet i går, 11:02 «Blow Job» er ikke en del av min seksuelle tenning og følgelig ikke noe jeg får orgasme av. Om det er en japaner eller eller norsk dame som spiller nok ingen rolle. Anonymkode: bca96...5e4
Strigiformes Skrevet i går, 11:16 #4 Skrevet i går, 11:16 Takk for at du delte. Kan alltids bli bedre. Veldig interessant å lese.
krikelikken Skrevet i går, 11:20 #5 Skrevet i går, 11:20 Er poenget med en sugetur å komme fortest mulig? Spør seriøst.
AnonymBruker Skrevet i går, 11:25 #6 Skrevet i går, 11:25 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke alle tenner eller får noe ut av blowjobs. Jeg blir bare avslappet. Og nei, det spiller ingen rolle hvem eller hvordan det gjøres..Må ha sex! Anonymkode: 4e62b...659 Blow job er også sex. Anonymkode: 83e9b...efa 1
AnonymBruker Skrevet i går, 12:12 #7 Skrevet i går, 12:12 krikelikken skrev (50 minutter siden): Er poenget med en sugetur å komme fortest mulig? Spør seriøst. Nei. Aldri uansett type sex. Poenget for meg er å nyte. Ofte ønsker jeg at nytelsen skulle vart mye lenger. Anonymkode: e27a4...48a 2
AnonymBruker Skrevet i går, 12:35 #8 Skrevet i går, 12:35 krikelikken skrev (1 time siden): Er poenget med en sugetur å komme fortest mulig? Spør seriøst. Tja, vil heller komme to ganger på en time enn å få en laang bj. Anonymkode: 9a9fc...1c5
AnonymBruker Skrevet i går, 12:37 #9 Skrevet i går, 12:37 AnonymBruker skrev (1 time siden): Blow job er også sex. Anonymkode: 83e9b...efa Ikke i Japan, der defineres sex kun piv, så oral og anal unngår restriksjoner. Anonymkode: 9a9fc...1c5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå