Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen av dere etablert vennskap med mannens eks?

Jeg har ikke. Da vi ble sammen, var jeg optimistisk og håpefull, og så for meg at vi kunne ha en god relasjon, og samarbeide fint om barna som mannen har med henne. Der tok jeg feil. Hun var utrolig sjalu, oppførte seg dårlig fra starten, og saboterte samvær. 

Anonymkode: 0ab4a...1aa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg og kjæresten bare vært sammen i 2år (bor ikke sammen), men jeg håpte liksom at jeg kunne bli venn med eksen hans. Følte vi var litt like. Vi har vært sammen noen anledninger (bursdag, 17. Mai) og det har stort sett vært litt kleint... hun virker ikke sjalu eller sur,hun har tross alt invitert meg og barnet mitt hjem til seg til bursdag. Veldig realt gjort! Men litt klein stemning, haha. Har fortsatt et håp at vi kan bli venner, men ikke for nære! 

Anonymkode: 5b8a9...aa6

AnonymBruker
Skrevet

Eksen har endelig fått seg kjæreste og jeg står klar til å adoptere henne, men vi har ikke møtt hverandre enda 😄 De har vært sammen ganske lenge, mulig de bare vil holde det til barnefrie uker. Hun virker kul. Ungene og jeg har snoket litt på Some), og vi er sååå nysgjerrige. Han er verdens kleineste og mest utilpasse fyr (verdens beste pappa da 😊) så det spørs om vi noengang får treffe henne. Hadde sikkert skremt vannet av henne uansett, jeg kan være i overkant inkluderende.

Anonymkode: d688a...fd2

• Hjerte 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har noen av dere etablert vennskap med mannens eks?

Jeg har ikke. Da vi ble sammen, var jeg optimistisk og håpefull, og så for meg at vi kunne ha en god relasjon, og samarbeide fint om barna som mannen har med henne. Der tok jeg feil. Hun var utrolig sjalu, oppførte seg dårlig fra starten, og saboterte samvær. 

Anonymkode: 0ab4a...1aa

Samme erfaring som deg dessverre...

Nå har hun skjult innholdet på profilen sin for meg, verken ser på meg eller snakker med meg.. hvisker og tisker på sidelinjen.. blikker..barna sier ikke de liker maten min lenger og sier nei om ej tilbyr meg å bake, at de velger middag eller drar ut og spanderer på dem. De sitter ikke på stuen med oss lenger og vil ikke se film og slikt. Barna snakker ikke rundt middagsbordet lenger..

Utrolig trist opplegg. 

Min eks og samboer har null problem med å omgås hverandre. 

Anonymkode: 62966...494

AnonymBruker
Skrevet

Ja, vi har til og med bodd sammen under samme tak et par år, for best mulig samarbeid rundt barna. Det hadde vi selvsagt ikke engang vurdert, hvis ikke det var for at jeg ble så god venninne med ekskonen hans i forkant altså, da hadde vi holdt oss til å bo i nærheten av hverandre. Men, med stort hus og nok rom til alle, så ble det en bra løsning for oss og for barna! 

Anonymkode: 2e783...36f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men omvendt.

Venninne er kanskje å ta hardt i, men jeg omgås eksens nye samboer en hel del. Barna går godt sammen og vi har bl.a feriert sammen. 

Anonymkode: 7c6e3...eca

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg har opplevd det i 2 ulike forhold. 
Det ene forholdet kjente jeg begge fra før, og det gikk ca 5 år fra de gjorde det slutt til han og jeg ble sammen. 
vennskapet fortsatte uten problemer. 

2. gang bondet vi over vår felles x, og er fortsatt venner nå 15 år senere. (Men det teller kanskje ikke helt siden begge hadde forlatt dusten😅

Anonymkode: a6627...306

AnonymBruker
Skrevet

Nei 😂

Jeg har vært sammen med mannen i 8 år, gift i 4 og har to felles barn som er halvsøsken til deres.

Har aldri hilst på henne.

Hun var veldig stygg i starten, og ville ikke anerkjenne hans «nye liv». Nå tror jeg hun ville syntes det var kleint, og gjør det meste for å unngå at vi treffes.

Anonymkode: 9a430...ca4

AnonymBruker
Skrevet

Er god venninne med exen sin nye kone 😊 Vi har også hengt sammen bare jeg og henne. Jeg og han var forsåvidt aldri gift men vi har barn sammen.

Anonymkode: 4c8be...50e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er eksen og er blitt god venninne med hans samboer. 

Anonymkode: 8dcdb...765

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er både ekskone og ny partner, men jeg er ikke venninne med verken eksmannen nye kone eller min samboers ekskone. For meg hadde det blitt rart å bli venninner med noen av dem. 

Men jeg vil absolutt si at jeg har en god tone med begge to 😊 Jeg møter eksmannens kone i barnas bursdager, ved henting/levering og på andre arrangementer som omhandler barna. Vi skrives og ringes ved behov, og jeg opplever henne som en viktig ressurs i mine barns liv. Men kontakten handler jo om barna, og jeg liker å holde det sånn. Tilsvarende kontakt har jeg med ekskona til samboer. 

Anonymkode: 8eab3...372

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er IKKE-TEMA når den nye dama og eksen min er sammen med barna våre. Dvs barna har fått fullstendig munnkurv og får ikke nevne meg i det hele tatt foran den nye dama til faren deres. Hvis et av barna glemmer seg og sier navnet mitt, svartner det i øynene til faren og han blikker barnet. Så det holder stilt. Så jeg og den nye dama til eksen vil nok aldri møtes eller snakke sammen, ivertfall ikke nå. Han hater at jeg gikk fra han og ødela livet hans. Synes mest synd på den nye dama (for han er ikke helt god) men kan ikke akkurat advare henne. Da er jeg jo med en gang sjalu. 

Anonymkode: 73e1f...321

Skrevet

Venninne med Xkone høres ut som et minefelt 💣

Man kommer langt med å være blid og hyggelig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en god tone med min eks nye kone. Liker henne bedre enn eksen😂 vi har begge barn med han så barna våres er søsken. Vi kan ha lange fine samtaler om alt og ingenting. 

Jeg har også en grei tone med min manns eks og mor til hans barn. Men vi er nok for ulike til at vi hadde blitt venner. Men hun er en hyggelig og grei dame som er enkel å samarbeide med ang stebarna.

Anonymkode: 5a5d2...fe3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...