AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 15:07 #1 Skrevet tirsdag kl. 15:07 Hei. Jeg lurer på om det er noen private institusjoner som foretar utredning av ptsd eller cptsd i Norge? Takk for svar! Anonymkode: ae550...d6e
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:32 #2 Skrevet tirsdag kl. 17:32 Traumesenteret i Oslo. Skitdyre, men dyktige som faen. Anonymkode: 6234a...d5d
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:49 #3 Skrevet tirsdag kl. 19:49 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Traumesenteret i Oslo. Skitdyre, men dyktige som faen. Anonymkode: 6234a...d5d Jeg søkte de opp på nett. Fikk opp psykologvirke.no og senter for stress og traume psykologi. Er det noen av de? Anonymkode: ae550...d6e
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg søkte de opp på nett. Fikk opp psykologvirke.no og senter for stress og traume psykologi. Er det noen av de? Anonymkode: ae550...d6e Ja. Umoralske dyrt, men gode Anonymkode: 6234a...d5d
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #5 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja. Umoralske dyrt, men gode Anonymkode: 6234a...d5d Har du et navn på en du kan anbefale? Anonymkode: 4cd53...4a2
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #6 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg søkte de opp på nett. Fikk opp psykologvirke.no og senter for stress og traume psykologi. Er det noen av de? Anonymkode: ae550...d6e AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja. Umoralske dyrt, men gode Anonymkode: 6234a...d5d Hvilke av de to er det som foretar privatutredning av ptsd og cptsd? Eller gjør begge det? Anonymkode: ae550...d6e
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #7 Skrevet 19 timer siden Under Virke psykologer er det en egen avdeling som heter Traumesenteret. Flere der som er dyktige på hver sin måte Anonymkode: 6234a...d5d 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #8 Skrevet 17 timer siden Kan jeg få spørre hvorfor du ønsker dette privat..? Anonymkode: a26d3...f34
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Skrevet 6 timer siden Men det er greit å ha i mente så lenge vi i Norge fortsatt bruker ICD-10 så vil du ikke offisielt få diagnosen K-på PTSD på papiret. Du vil enten få PTSD med en merknad om at det er komplekst type eller noen av de andre diagnosene som blir brukt som en «erstatning» for kompleks PTSD inntil ICD-11 blir tatt i bruk. Anonymkode: 24f9e...c71
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå