AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Skal kjøpe ny mobiltelefon. Pleier å bruke lommeboketui, men ser jo at de fleste ikke bruker det. Hva slags beskyttelse bruker du på din mobil. Hva er harry eller kjerring? Anonymkode: cbdee...5c6
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Bruker et i gjennomsiktig plastikk med ring til å stikke fingeren i bak. Anonymkode: 51139...32b
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Nå er jeg kjerring og aner ikke hva som er in. Men jeg har nå hvitt silikon deksel, og er fornøyd med det. Kjempegodt å holde i, og blir ingen fingermerker. Glemmer nesten å tørke av mobilen. Etui kjenner jeg bare pensjonister som har. Anonymkode: 8e8d6...b1b
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Pleier å bruke lommeboketui, men ser jo at de fleste ikke bruker det. Bruk da det du finner best for din bruk. Jeg bruker et i plast med pock socket bak hjemme, men tar på et annet når jeg skal ut. Et som jeg kan henge rundt meg som en veske også har kortene mine i seg. Anonymkode: e5c6a...77c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå