AnonymBruker Skrevet 17. mars #1 Skrevet 17. mars Skal kjøpe ny mobiltelefon. Pleier å bruke lommeboketui, men ser jo at de fleste ikke bruker det. Hva slags beskyttelse bruker du på din mobil. Hva er harry eller kjerring? Anonymkode: cbdee...5c6
AnonymBruker Skrevet 17. mars #2 Skrevet 17. mars Bruker et i gjennomsiktig plastikk med ring til å stikke fingeren i bak. Anonymkode: 51139...32b
AnonymBruker Skrevet 17. mars #3 Skrevet 17. mars Nå er jeg kjerring og aner ikke hva som er in. Men jeg har nå hvitt silikon deksel, og er fornøyd med det. Kjempegodt å holde i, og blir ingen fingermerker. Glemmer nesten å tørke av mobilen. Etui kjenner jeg bare pensjonister som har. Anonymkode: 8e8d6...b1b 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars #4 Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Pleier å bruke lommeboketui, men ser jo at de fleste ikke bruker det. Bruk da det du finner best for din bruk. Jeg bruker et i plast med pock socket bak hjemme, men tar på et annet når jeg skal ut. Et som jeg kan henge rundt meg som en veske også har kortene mine i seg. Anonymkode: e5c6a...77c
AnonymBruker Skrevet 17. mars #5 Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Pleier å bruke lommeboketui, men ser jo at de fleste ikke bruker det. Hva slags beskyttelse bruker du på din mobil. Hva er harry eller kjerring? Anonymkode: cbdee...5c6 Velg det som er praktisk for deg. Jeg har valgt det som er praktisk for meg. Jeg kan fint være både harry og kjerring hvis du mener det. Anonymkode: f9cd1...005
Morpheus Skrevet 18. mars #6 Skrevet 18. mars Bare et eller annet i plast rundt som gjør at den ikke knuser så lett. Samme hvordan den ser ut. Den jeg har på er omtrent like gammel som telefonen, og så slitt at man ser ikke fargen etter snart 10år. Men den skal nok ha en del av æren for at telefonen har blitt så gammel.
AnonymBruker Skrevet 22. mars #7 Skrevet 22. mars Silikondeksel. Jeg sluttet å bruke lommebok-etui da jeg innså hvor mye bakterier det er på dem 🙈 pluss at jeg uansett bruker Apple Pay. Anonymkode: 6d3e9...ca9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå