AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Vi får ny turnus. Har oppdaget i den nye turnusen at jeg mangler to vakter. Har gitt beskjed om dette, men de har ikke gjort noe med det. Jeg fikk ikke se den endelige turnusen før de nå rullet den ut. Og TV har godkjent denne turnusen og signert protokollen! Vaktlegden på vaktene er den samme som vi har hatt tidligere, så jeg skal jo ha samme antall vakter. Og min turnus har inger spsielle endringer fra tidligere turnus. Hva gjør jeg? Var det ikke feil av tillitsvalgte å signere/godkjenne denne turnusen før vi hadde «godkjent» den selv? Anonymkode: 2f394...3be
AnonymBruker Skrevet 40 minutter siden #2 Skrevet 40 minutter siden Hva er problemet egentlig? Anonymkode: 2a63a...790
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden #3 Skrevet 37 minutter siden Så du får lønn tilsvarende 100% stilling, og får to vakter fri gratis? Anonymkode: 16ee1...ac9
GammalMegge Skrevet 29 minutter siden #4 Skrevet 29 minutter siden Hun risikerer å bli trukket for disse to vaktene, det er selvfølgelig problemet. Du må kreve disse vaktene av leder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå