Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Avlys hele bryllupet . 
Han der blir aldri noe å stole på eller en ressurs i forholdet 

Anonymkode: 10a42...7b1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.3.2026 den 10.39):

Samboer har vært på utdrikningslag i utlandet. Der ble de kjørt rundt i en limousin med flere strippere i bilen..

det var en liten guttegjeng, og dette kostet familien vår masse penger vi ikke har..

jeg føler meg skikkelig dritt nå, og egentlig litt avsky ovenfor samboer! Han var utro i starten av forholdet vårt og han er en ordentlig tulling i fylla, spesielt med de vennene han dro med! 
hjelper ikke at det ble betalt masse penger for å få lapdancer osv i et intimt rom (bilen)..

hadde ikke reagert likt om det var strippeklubb, men der går egentlig min grense for hva jeg er komfortabel med kjenner jeg.. 

hva gjør jeg nå? Har mistet all sexlyst ovenfor han og merker jeg trekker meg unna.. vil jo ikke være den kjipe som blir sur pga et utdrikningslag men det føltes så respektløst.. hadde det vært samboer sitt utdrikningslag så hadde jeg blitt usikker på hele giftemålet..

han vet godt at jeg ikke syntes dette var noe kult, men avviser meg bare når jeg prøver prate om det. 
stoler heller ikke helt på at det han forteller om turen stemmer..

Hva hadde dere gjort? 

Anonymkode: 0e0df...803

Er bare å gjøre han til ungkar først som sist. Han har ikke prioriteringene sine i orden.

Anonymkode: 520c6...806

AnonymBruker
Skrevet

Det hadde vært vanskelig å tilgi her. Hadde nok endt med at jeg hadde tatt ungene med og flyttet et annet sted enn stund, eller bedt han gjøre det. Han høres ut som en idiot. 

Anonymkode: b50b8...48f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Nei, det som er white trash er damer i forhold som er så usikre og skakk kjørte psykisk at de ikke tåler at mannen ser hud på andre damer. Disse damene som får sammenbrudd av dette burde heller prioritere tid med psykolog i stedet for forhold. 

Fullstendig patetisk. 

Anonymkode: e1d38...eab

Her tror jeg kanskje du misforstår hva enkelte kvinner mener er harry med stripping.

Jeg er gift med verdens beste mann, og han må gjerne se andre damer nakne for min del. Han kan nakenbade med vennegjengen eller dra på nakenspa. Et fett for min del. Alle kvinner tåler at mannen ser hud på andre damer, det er ikke noe problem i det hele tatt.

Det som er harry er å bruke penger (som man egentlig ikke har) fordi man på død og liv vil se en naken dame, og ikke har noen andre arenaer å få til dette på.

Jeg tror ikke man har behov fo psykolog for å tenke at dette er harry og white trash. 

Anonymkode: 81348...103

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.3.2026 den 17.32):

Nei, det som er white trash er damer i forhold som er så usikre og skakk kjørte psykisk at de ikke tåler at mannen ser hud på andre damer. Disse damene som får sammenbrudd av dette burde heller prioritere tid med psykolog i stedet for forhold. 

Fullstendig patetisk. 

Anonymkode: e1d38...eab

Å bruke en formue på strippere og privat laptop dans av naken dame. Samtidig som han ikke unner samboeren sin briller, er temmelig sykt. 

Jeg har ikke noe problem med at en kjæreste ser på strippe show. Men å betale for privat laptop, hadde jeg ikke vært glad for. 

Anonymkode: a2e46...6c5

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
SPOCA skrev (8 timer siden):

Jeg hadde blitt skikkelig forbanna!

Seriøst? Han blir sur for at du kjøper noe så nødvendig som briller, men han våger å bruke x antall tusen på strippere og utdrikningslag. Herregud så sint jeg hadde blitt.

Ikke la deg tråkke på ts. Du har allerede tålt nok. Han har vært utro, og helt ærlig hadde jeg sett på dette som utroskap også - både fysisk og økonomisk.

Han er jammen frekk, frekkhetens nådegave spør du meg.

Du fortjener bedre. Gå. Helst i går.

Må si meg jævli enig med dette. 

Hele mannen skriker 'guttastemning', 'bro's before ho's'. Dette er ingen kar å bli gammel med. Han eier ikke respekt for andre enn kompisene sine. 

Anonymkode: c16d6...e3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...