Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

I tillegg til at det er jævlig harry taperopplegg med strippere, så reagerer jeg på det at han ikke unner deg nødvendige ting som briller, mens han kan blåse tusenlapper på alkohol og nakne damer. Det tyder på at han er en egodust som driter i deg, med en betydelig kognitiv svikt. Sånne folk gidder ikke jeg.

• Liker 6
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har 2 små som gjør hele greia mye mer vanskelig. Jeg vil være helt sikker før det evt går mot et brudd som splitter familien. Jeg elsker denne mannen, men føler meg svikta og tråkket på. 

Parterapi derimot, det går nok den veien.. 

Anonymkode: 0e0df...803

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Wow, det der er så drøyt at jeg ikke hadde kunne tilgitt det. Strippere av felles økonomi og med historikk med utroskap...nei...du fortjener bedre. 

Spør deg selv om han hadde godtatt at du hadde gnukket deg tett innpå nakne eller tett opp til nakne mannlige strippere i Amsterdam. 

Anonymkode: d2346...75a

Hadde du ødelagt familien din pga dette? Hadde heller satt krav til at dette ikke får skje igjen. Så hvis man ikke godtar noe, så er skilsmisse eneste og første utvei? 

Anonymkode: ebc34...a93

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Rimelig sikker på at han ikke lå med noen, men er respekten som plager meg. 

jeg vil jo ikke gå nei, jeg vil jo jobbe for å få det bedre igjen. Jobbe for å få tilbake tilliten og få bort avskyet 

Hvordan kan du være sikker på det? 

Anonymkode: a2f58...938

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du forresten sikker på at spleisen var så dyr? Kan hende han brukte litt ekstra på damene? 

Anonymkode: 26d0c...ae2

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hadde du ødelagt familien din pga dette? Hadde heller satt krav til at dette ikke får skje igjen. Så hvis man ikke godtar noe, så er skilsmisse eneste og første utvei? 

Er du bittelitt naiv?

Anonymkode: d2346...75a

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er selvfølgelig skikkelig harry og white trash med strippere i limousin, men det verste her at jo følelsen du får, tidligere utroskap som har ødelagt forholdet deres for lenge siden, at du føler deg som «en liten fis». Dere har barn, dette er jo ikke greit. Du fortjener ikke disse følelsene, du har ikke gjort noe galt!

Etter utroskapen er det jo ikke sikkert han heller har gjort noe galt, og det er jo mulig at han selv syntes utdrikningslaget var kleint og harry, men det ER vanskelig å hoppe av når det først er i gang.

Med det sagt, vi har veldig god råd, men vi drar ikke på utdrikningslag i utlandet. Det er noe vi ikke prioriterer å bruke tid på, og prinsipielt er vi motstandere av dagens brudepar som skal suge mest penger ut av venner og familie.

Anonymkode: a0a26...13a

Nei, det som er white trash er damer i forhold som er så usikre og skakk kjørte psykisk at de ikke tåler at mannen ser hud på andre damer. Disse damene som får sammenbrudd av dette burde heller prioritere tid med psykolog i stedet for forhold. 

Fullstendig patetisk. 

Anonymkode: e1d38...eab

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Nei, det som er white trash er damer i forhold som er så usikre og skakk kjørte psykisk at de ikke tåler at mannen ser hud på andre damer. Disse damene som får sammenbrudd av dette burde heller prioritere tid med psykolog i stedet for forhold. 

Fullstendig patetisk. 

😂😂😂 Nei da, ikke harry med stripping i limo for penger man ikke har. Ikke i det hele tatt… 

Anonymkode: a80da...b07

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Syns du skal holde på han. Ett feiltrinn bør tåles. 

Anonymkode: 68b92...6dc

Enig.

Har hørt om langt mer.

Er ikke disse strippelimusinene fra flyplassene som regel med slike feite damer på 200 kilo dessuten? En slags prank på brudgommen?

AnonymBruker
Skrevet

Samboer har vært på utdrikningslag i utlandet. Der ble de kjørt rundt i en limousin med flere strippere i bilen..

det var en liten guttegjeng, og dette kostet familien vår masse penger vi ikke har..

jeg føler meg skikkelig dritt nå, og egentlig litt avsky ovenfor samboer! Han var utro i starten av forholdet vårt og han er en ordentlig tulling i fylla, spesielt med de vennene han dro med! 
hjelper ikke at det ble betalt masse penger for å få lapdancer osv i et intimt rom (bilen)..

hadde ikke reagert likt om det var strippeklubb, men der går egentlig min grense for hva jeg er komfortabel med kjenner jeg.. 

hva gjør jeg nå? Har mistet all sexlyst ovenfor han og merker jeg trekker meg unna.. vil jo ikke være den kjipe som blir sur pga et utdrikningslag men det føltes så respektløst.. hadde det vært samboer sitt utdrikningslag så hadde jeg blitt usikker på hele giftemålet..

han vet godt at jeg ikke syntes dette var noe kult, men avviser meg bare når jeg prøver prate om det. 
stoler heller ikke helt på at det han forteller om turen stemmer..

Hva hadde dere gjort? 

Hvorfor er du sammen med en utro idiot som ikke kan oppføre seg i fylla og blir påvirket negativt av dårlige venner? Du får det du er sammen med, og det er dette du har valgt å være sammen med. Gjør det heller slutt og finn lykken i å være singel. 

Anonymkode: 13f71...a3a

• Liker 4
Skrevet

Samboer har vært på utdrikningslag i utlandet. Der ble de kjørt rundt i en limousin med flere strippere i bilen..

det var en liten guttegjeng, og dette kostet familien vår masse penger vi ikke har..

jeg føler meg skikkelig dritt nå, og egentlig litt avsky ovenfor samboer! Han var utro i starten av forholdet vårt og han er en ordentlig tulling i fylla, spesielt med de vennene han dro med! 
hjelper ikke at det ble betalt masse penger for å få lapdancer osv i et intimt rom (bilen)..

hadde ikke reagert likt om det var strippeklubb, men der går egentlig min grense for hva jeg er komfortabel med kjenner jeg.. 

hva gjør jeg nå? Har mistet all sexlyst ovenfor han og merker jeg trekker meg unna.. vil jo ikke være den kjipe som blir sur pga et utdrikningslag men det føltes så respektløst.. hadde det vært samboer sitt utdrikningslag så hadde jeg blitt usikker på hele giftemålet..

han vet godt at jeg ikke syntes dette var noe kult, men avviser meg bare når jeg prøver prate om det. 
stoler heller ikke helt på at det han forteller om turen stemmer..

Hva hadde dere gjort? 

Beklager, men dump han. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
heppernkax skrev (1 time siden):

Enig.

Har hørt om langt mer.

Er ikke disse strippelimusinene fra flyplassene som regel med slike feite damer på 200 kilo dessuten? En slags prank på brudgommen?

Tror heller de pleier å være med folk som mangler sosiale antenner.

Anonymkode: 26d0c...ae2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Fullstendig patetisk. 

Les gjennom hva du skriver her. Slike menn med sånne holdninger finnes pga kvinner som deg. Du gir meg white trash-vibes!

Anonymkode: ffa1e...14c

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde blitt skikkelig forbanna!

Seriøst? Han blir sur for at du kjøper noe så nødvendig som briller, men han våger å bruke x antall tusen på strippere og utdrikningslag. Herregud så sint jeg hadde blitt.

Ikke la deg tråkke på ts. Du har allerede tålt nok. Han har vært utro, og helt ærlig hadde jeg sett på dette som utroskap også - både fysisk og økonomisk.

Han er jammen frekk, frekkhetens nådegave spør du meg.

Du fortjener bedre. Gå. Helst i går.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Om jeg hadde havnet i en slik situasjon så hadde jeg ikke giddet å "sette krav" til partner. Han har allerede avslørt at vi har vidt forskjellige verdigrunnlag. Da gir det ikke særlig mening i å stille krav. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Min mann vet godt hva jeg mener om slike ting. Hadde det vært meg så hadde jeg flyttet ut og tatt med barnet vårt. Orker ikke å være i et forhold der strippere, fylla og "guttastemning" er en greie. Ikke noe å diskutere en gang. Økonomisk utroskap har jeg også nulltoleranse for.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Fullstendig patetisk. 

Håper virkelig ikke at du er, har eller får dame...

Anonymkode: 517c2...4dc

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.3.2026 den 10.39):

Og likevel:

Han: Vil du gifte deg med meg? 😍
Du: Jaaaa! 🥰

Enda verre hvis det var motsatt.

Men utdrikningslag betyr jo at det ikke er for sent. :) 

Anonymkode: 7a1d0...1b3

AnonymBruker
Skrevet

For en total harry, umoden oppførsel… 
Og den eneste som jobber for å reparere, det er deg… 

Anonymkode: ffa77...f8e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Fullstendig patetisk. 

Å se på damer og det å betale fra felles familie økonomi for å se på damer som i tillegg gnir huden sin inntill betaler er to vidt forskjellige ting. 

Tviler på at noen godt voksen mann ville syntes det var greit å sitte hjemme med barna mens dama dro felles korte for lapdance i limousin og spratt shampis med venniner mens hun siklet over veltrente mannebein i string truse.

Anonymkode: 762e1...649

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...