Gå til innhold

Utdrikningslag - strippere..?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboer har vært på utdrikningslag i utlandet. Der ble de kjørt rundt i en limousin med flere strippere i bilen..

det var en liten guttegjeng, og dette kostet familien vår masse penger vi ikke har..

jeg føler meg skikkelig dritt nå, og egentlig litt avsky ovenfor samboer! Han var utro i starten av forholdet vårt og han er en ordentlig tulling i fylla, spesielt med de vennene han dro med! 
hjelper ikke at det ble betalt masse penger for å få lapdancer osv i et intimt rom (bilen)..

hadde ikke reagert likt om det var strippeklubb, men der går egentlig min grense for hva jeg er komfortabel med kjenner jeg.. 

hva gjør jeg nå? Har mistet all sexlyst ovenfor han og merker jeg trekker meg unna.. vil jo ikke være den kjipe som blir sur pga et utdrikningslag men det føltes så respektløst.. hadde det vært samboer sitt utdrikningslag så hadde jeg blitt usikker på hele giftemålet..

han vet godt at jeg ikke syntes dette var noe kult, men avviser meg bare når jeg prøver prate om det. 
stoler heller ikke helt på at det han forteller om turen stemmer..

Hva hadde dere gjort? 

Anonymkode: 0e0df...803

• Hjerte 10
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sette opp max budsjett for hva dere bruker på andres utdrikningslag? 

Anonymkode: 68b92...6dc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært helt uaktuelt for min del. Han bruker penger familien egentlig ikke har, på sånt tull. Litt av noen prioriteringer. 

Anonymkode: 5b679...ba0

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Wow, det der er så drøyt at jeg ikke hadde kunne tilgitt det. Strippere av felles økonomi og med historikk med utroskap...nei...du fortjener bedre. 

Spør deg selv om han hadde godtatt at du hadde gnukket deg tett innpå nakne eller tett opp til nakne mannlige strippere i Amsterdam. 

Anonymkode: d2346...75a

• Liker 14
Skrevet

Nei nei nei. Du fortjener bedre!

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

kjipt at det ble brukt såppas mye penger på dette, men hovedsakelig kjipt fordi det ble brukt til noe som føles så respektløst!

Vi har 2 små barn, som gjør det hele mye vanskeligere! Vært kjærester i nesten 10 år.. så fort dette kom frem så følte jeg meg som en usikker liten fis igjen.. 

godt å høre at jeg ikke er overdramatisk, han får det til å virke sånn.. 

uff, hater virkelig det greiene 

• Liker 4
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet

Syns du skal holde på han. Ett feiltrinn bør tåles. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det viser hans verdier.. Dessverre. Det gjør også hans manglende interesse i å kommunisere om det. 

Han er ikke lojal mot deg eller prioriterer dere som par og din velvære. Er dette godt nok for deg i et forhold? Hvorvidt du blir eller ikke, viser hva du tolererer. Beklager. 

Anonymkode: a2f58...938

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Samboer har vært på utdrikningslag i utlandet. Der ble de kjørt rundt i en limousin med flere strippere i bilen..

det var en liten guttegjeng, og dette kostet familien vår masse penger vi ikke har..

jeg føler meg skikkelig dritt nå, og egentlig litt avsky ovenfor samboer! Han var utro i starten av forholdet vårt og han er en ordentlig tulling i fylla, spesielt med de vennene han dro med! 
hjelper ikke at det ble betalt masse penger for å få lapdancer osv i et intimt rom (bilen)..

hadde ikke reagert likt om det var strippeklubb, men der går egentlig min grense for hva jeg er komfortabel med kjenner jeg.. 

hva gjør jeg nå? Har mistet all sexlyst ovenfor han og merker jeg trekker meg unna.. vil jo ikke være den kjipe som blir sur pga et utdrikningslag men det føltes så respektløst.. hadde det vært samboer sitt utdrikningslag så hadde jeg blitt usikker på hele giftemålet..

han vet godt at jeg ikke syntes dette var noe kult, men avviser meg bare når jeg prøver prate om det. 

Hva hadde dere gjort? 

Dra på ferie, bruk tilsvarende sum, kom hjem med en brukt boxer I bagasjen og et fårete smil. 

Så gjør man det selvfølgelig slutt. Dersom man drifter seg ut med utro ska, må man faktisk belage seg på å bruke resten av forholdet til å unngå fristelser OG BEVISE det for partner. 

Jeg lærte heldigvis son ung at tillitt som blir brutt, ikke kan repareres helt. 

Anonymkode: e1a8c...602

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det er selvfølgelig skikkelig harry og white trash med strippere i limousin, men det verste her at jo følelsen du får, tidligere utroskap som har ødelagt forholdet deres for lenge siden, at du føler deg som «en liten fis». Dere har barn, dette er jo ikke greit. Du fortjener ikke disse følelsene, du har ikke gjort noe galt!

Etter utroskapen er det jo ikke sikkert han heller har gjort noe galt, og det er jo mulig at han selv syntes utdrikningslaget var kleint og harry, men det ER vanskelig å hoppe av når det først er i gang.

Med det sagt, vi har veldig god råd, men vi drar ikke på utdrikningslag i utlandet. Det er noe vi ikke prioriterer å bruke tid på, og prinsipielt er vi motstandere av dagens brudepar som skal suge mest penger ut av venner og familie.

Anonymkode: a0a26...13a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde jeg var over utroskapet, og at vi hadde fått tilbake tilliten.. men nå føler jeg meg veldig usikker..

Samboer er en som er veldig streng på hvor pengebruken går, typ, jeg kjøpte briller til 2K for en stund siden og fikk huden full fordi det var dyrt og de brillene kunne jeg jo kjøpt på eBay.. vi er i en situasjon nå som gjør at vi må være litt sparsomme på økonomien, men dette tok han seg råd til.. uten å en gang prate med meg? Kjempegøy.. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke likt om samboeren min hadde gjort dette. Betalt lapdance hadde vært langt over min grense, strippeklubb hadde vært greit. 

skjønner ikke greia med dette om det er voksne folk med samboere og barn, tviler på de fleste partnerne synes det er innafor🤷‍♀️

Anonymkode: 4d4e5...a7e

Skrevet

Dette er såpass harry, smakløst og grenseløst hjernedødt  og flaut at jeg har vanskelig for å se for meg at jeg kunne ha havnet i et forhold med en sånn type uten å vite at  han hadde slike tendenser fra før. At han var utro i begynnelsen av forholdet deres er jo et tydelig varsel på hva slags type han er (med forbehold om at forholdet deres var veldig løselig definert i starten).

Jeg kunne tilgitt et opphold på en strippeklubb om det var slik at han hadde blitt dratt med dit av en haug gamle, enkle, ensporede kompiser som tror dette fortsatt er stas etter fylte 20. Menn er jo generelt litt rausere med hva man beholder av rusk og rask av gamle kompiser de egentlig ikke har noe til felles med lenger. Men slik du beskriver han (tulling i fylla og utro fra start), så hadde det blitt en revurdering av hele forholdet.

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Sette opp max budsjett for hva dere bruker på andres utdrikningslag? 

Budsjettet er vel det minste problemet her, selv om det bidrar til å gjøre hele denne flaue suppa enda verre.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var ekstremt usikker etter utroskapen i starten, men han viste meg veldig tydelig at det var ferdig og at han ordentlig satset på oss.. jeg gikk fra han da, men vi fant raskt tilbake til hverandre.. han lot meg sjekke telefon (høres sinnsykt ut, og det er det jo også) når jeg ønsket osv en periode etterpå. Og det hjalp, jeg fikk bekreftelsen om at nå var det kun meg. 
Jeg sluttet raskt med å være på vakt.. 

så fikk vi et uplanlagt barn kort tid etter, og det gikk veldig bra! Og etter det så har egentlig ting vært super fint! Og jeg har aldri vært i tvil på om det var noen andre. 

men nå stakk det skikkelig igjen, og jeg vet at det ikke var hans ideer, og at han fulgte bare gutta.. men det er ordentlig ekkelt og jeg klarer ikke la det ligge! 
jeg også syntes det er skikkelig trashy og krampeaktig, mtp at de er i 30’åra.. 

Setter enormt pris på bekreftelsene om at dette ikke var greit og at jeg ikke er en gal dame som reagerer på ingenting,. Takk

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Lett for meg å si at slikt ikke er greit i mitt forhold. Fordi jeg er ikke sammen med en mann som gidder slikt. Han er heller ikke en tulling på fylla. 

Vi har venner som inviterer med på maratonløp i Europa i år. Han vil dra på det der begge kan reise. Løpet som er guttetur med fyll og guttastemning velger han bort. Aldri om jeg har lagt noe føringer der. Han velger selv hva han vil bruke tiden sin på. 

En mann som frivillig setter seg i situasjoner med nakne kvinner eller grenseløs guttastemning på fylla, er nok ikke en mann jeg hadde valgt til partner heller.

Anonymkode: bd246...836

• Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Strippere på utdrikningslag og limo er jo de to kleineste tingene i verden.

Tror for øvrig dette løser seg med en prat. Strippere er typisk profesjonelle og setter grenser, men spørsmålet er mer verdisynet hans (syntes han dette var gøy) og de økonomiske prioriteringene, uavhengig av om det var strippere eller champagne som ble kjøpt (synes jeg). 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva hadde dere gjort? 

Først og fremst krevd at han sjekker seg for kjønnsjukdommer!

Deretter sagt at ved å avvise/avfeie deg når du vil prate om dette, så mister du både tillitt og sexlyst.

(Menn må noen ganger ha ting inn med teskje for å se en situasjon utenfra, og de spisser ørene hvis sexlyst blir nevnt)

Anonymkode: ca34b...1f2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville dratt for lenge siden…men det har du ingen planer om, ikke sant? 

Anonymkode: dddce...683

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Rimelig sikker på at han ikke lå med noen, men er respekten som plager meg. 

jeg vil jo ikke gå nei, jeg vil jo jobbe for å få det bedre igjen. Jobbe for å få tilbake tilliten og få bort avskyet 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...