AnonymBruker Skrevet 17. mars #1 Skrevet 17. mars Jeg har i det siste fått mer kontakt med en slektning som jobber nå og da i min hjemby.. han kjenner ikke så mange her så det har blitt fast at vi nesten møtes hver 2uke for en middag/vin/kaffe når han kommer hit, jeg synes det er hyggelig å bli bedre kjent med han( kjenner ikke hverandre så godt fra før) men får nesten vibber om at han ønsker å ha sex med meg.. det er ekkelt fordi i mitt hode er det way off… hvordan skal jeg på en hyggelig måte få han til å innse at jeg bare vil henge med han? å invitere meg på hotellrommet synes jeg er litt rart… Anonymkode: 264e5...1a4
AnonymBruker Skrevet 17. mars #2 Skrevet 17. mars Hvor nær slektning snakker vi? Anonymkode: f9fdc...187
AnonymBruker Skrevet 17. mars #3 Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvor nær slektning snakker vi? Anonymkode: f9fdc...187 Ganske nær men lovlig å ha sex.. Anonymkode: 264e5...1a4
Strigiformes Skrevet 17. mars #5 Skrevet 17. mars Du avslår det han foreslår om du ikke vil. Det er ikke verre enn det. Forstår ikke helt grunnen til at du nevner slektskapet. Hadde du sagt ja om dere ikke var i slekt? 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars #6 Skrevet 17. mars Strigiformes skrev (3 minutter siden): Du avslår det han foreslår om du ikke vil. Det er ikke verre enn det. Forstår ikke helt grunnen til at du nevner slektskapet. Hadde du sagt ja om dere ikke var i slekt? Grunnen? Er jo ekstremt viktig da. Slekt er jo sykt ekkelt. Anonymkode: 661d7...8e6 2
Strigiformes Skrevet 17. mars #7 Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Grunnen? Er jo ekstremt viktig da. Slekt er jo sykt ekkelt. Anonymkode: 661d7...8e6 Ok. Da har du svaret ditt der. Jeg bare var nysgjerrig.
AnonymBruker Skrevet 17. mars #8 Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): det er ekkelt fordi i mitt hode er det way off… Da er det vel bare å si nei da? Overskriften din er dessuten mangelfull. Anonymkode: 38c03...6ab 2
Maleficenta Skrevet 17. mars #9 Skrevet 17. mars Strigiformes skrev (8 minutter siden): Du avslår det han foreslår om du ikke vil. Det er ikke verre enn det. Forstår ikke helt grunnen til at du nevner slektskapet. Hadde du sagt ja om dere ikke var i slekt? Men saken er at fordi de er slektninger, så er det sykt av han å foreslå det 2 1
Strigiformes Skrevet 17. mars #10 Skrevet 17. mars (endret) Maleficenta skrev (4 minutter siden): Men saken er at fordi de er slektninger, så er det sykt av han å foreslå det Så lenge det er lovlig så er det subjektivt. Betyr ikke at det er sykt. Det er å dra det for langt synes jeg. Håper du avviser på en respektfull måte ts om du ikke vil. Endret 17. mars av Strigiformes 1
Maleficenta Skrevet 17. mars #11 Skrevet 17. mars Strigiformes skrev (8 minutter siden): Så lenge det er lovlig så er det subjektivt. Betyr ikke at det er sykt. Det er å dra det for langt synes jeg. Håper du avviser på en respektfull måte ts om du ikke vil. Jo det er sykt. Det er ikke sosialt akseptert selv om det ikke er ulovlig. Er bare samfunnet som er sånn 2
Strigiformes Skrevet 17. mars #12 Skrevet 17. mars Maleficenta skrev (Akkurat nå): Jo det er sykt. Det er ikke sosialt akseptert selv om det ikke er ulovlig. Er bare samfunnet som er sånn Tror ikke du skjønner hva det begrepet egentlig betyr...
Maleficenta Skrevet 17. mars #13 Skrevet 17. mars Strigiformes skrev (Akkurat nå): Tror ikke du skjønner hva det begrepet egentlig betyr... Jo det skjønner jeg. De aller fleste hadde rynka på nesen om noen fortalte dem at de hadde ligget med en slektning 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars #14 Skrevet 17. mars Strigiformes skrev (15 minutter siden): Så lenge det er lovlig så er det subjektivt. Betyr ikke at det er sykt. Det er å dra det for langt synes jeg. Håper du avviser på en respektfull måte ts om du ikke vil. Mye som er lovlig er absurd of psykt.. Anonymkode: ef43d...ccd
AnonymBruker Skrevet 17. mars #15 Skrevet 17. mars Maleficenta skrev (9 minutter siden): Jo det skjønner jeg. De aller fleste hadde rynka på nesen om noen fortalte dem at de hadde ligget med en slektning Det er mye vanligere enn du tror. Folk holder deg skjult nettopp fordi det ikke er sosialt akseptert. Anonymkode: 691c8...28c
Strigiformes Skrevet 17. mars #17 Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Mye som er lovlig er absurd of psykt.. Anonymkode: ef43d...ccd Akkurat innenfor denne konteksten her, så mener jeg at andre mennesker må få lov til å gjøre som de vil, så lenge de ikke gjør noe galt eller skader andre mennesker. Så da velger jeg å forholde meg til lovverket i denne sammenhengen.
AnonymBruker Skrevet 17. mars #18 Skrevet 17. mars Den dagen min gamle narsisstiske far dør skal jeg ta et glass champagne. feire at endelig er jeg fri… fra alt helvette han har påført meg i alle år. Anonymkode: 264e5...1a4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå