Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #1 Skrevet 9. april 2006 Jeg har en svart skinnjakke jeg har hatt i nesten 5 år, jeg blir aldri lei den! Bruker selvfølgelig masse andre jakker innimellom, men denne er best! Den passer til alt og jeg føler jeg set bra ut i den. Hva er ditt fineste/favorittplagg? Jeg tenker ikke på utsllitte go`joggebukser
rugrat Skrevet 9. april 2006 #2 Skrevet 9. april 2006 Favorittplagget mitt er uten tvil den nye stretch jeansen. Føler meg utrolig vel i den, og synes jeg ser bra ut i den. Etter mange år som bælfeit, er det ubeskrivelig å endelig kunne trekke i en jeans og se bra ut!
Frida Frosk Skrevet 9. april 2006 #3 Skrevet 9. april 2006 En svart kjole fra femtitallet. Sitter kjempefint. Fremhever det som bør fremheves og omvendt
Netten Skrevet 9. april 2006 #4 Skrevet 9. april 2006 Jeg kjøpte meg nettopp et par svarte stretch jeans fra Vero Moda til 299,- Sitter som støpt!! Får fin rumpe og smalere lår
Gjest gjest1 Skrevet 9. april 2006 #5 Skrevet 9. april 2006 korte bukser som jeg kan ha fancy stripesokker under. Da ser jeg meget særegen og spesiell ut!
Pauline Skrevet 9. april 2006 #6 Skrevet 9. april 2006 Et kort jeans skjørt som jeg har hatt i årevis. Har flere jeans skjørt, men akkurat det passer til alt. Det var sinsykt dyrt (1200 for ca 10 år siden)
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #7 Skrevet 9. april 2006 En innsvinget skinnjakke som jeg har hatt i nærmere ti år nå. Desverre begynner den å synge på siste verset.
Transe Skrevet 10. april 2006 #8 Skrevet 10. april 2006 Det er sommerkjoler. Blir aldri lei av det. Gleder meg til en ny sommer, da skal jeg leve livet.
Gjest gjesta Skrevet 10. april 2006 #9 Skrevet 10. april 2006 Akkurat nå er favorittplagget R&R-buksene mine, de var verdt hver krone siden de sitter som støpt, ikke blir slaskete etter å ha brukt de i noen timer.. Det fineste er vel noen av kjolene mine som har blitt altfor store Heldigvis er bestemor sydame, så kanskje hun kan redde de aller fineste. Siden jeg er 20 kg lettere nå enn jeg var for et år siden, så har jeg ikke rukket å bygge meg opp en skikkelig garderobe før jeg vet at jeg kommer til å holde vekten.
afr0dite Skrevet 16. april 2006 #11 Skrevet 16. april 2006 En olabukse jeg kjøpte for i hvertfall seks år siden. De sitter som et skudd. Desverre var kvaliteten elendig, så jeg har sydd og sydd og sydd i den. Jeg må sy i den hver eneste gang jeg har brukt den for den rakner bare jeg rører på meg. Men jeg -elsker- den buksen! Hver eneste bukse jeg har kjøpt etter den, er kjøpt med tanke på å erstatte den, men den lar seg ikke erstatte! Den er bare såååå fin, kul, deilig, sexy etc...
Gjest Fruktkake Skrevet 16. april 2006 #12 Skrevet 16. april 2006 De pepitarutene Converseskoene mine. Og den nye grønne skinnjakka har jeg blitt veldig glad i.
Rexina Skrevet 16. april 2006 #13 Skrevet 16. april 2006 (endret) en stilig litt gothisk kjole i kordfløyel med svarte blonder litt her og der. i tillegg er den strimla opp i store strimler fra rett under rumpa og ned til litt under knærne. Den har en polohals som ikke er stram og ermeløs. føler meg alltid så behagelig i den kjøpte den på ichi for 4 år siden eller noe på 70% salg Endret 16. april 2006 av Rexina
Gjest Gjesta Skrevet 16. april 2006 #14 Skrevet 16. april 2006 Et langt brunt kappeskjørt som rekker helt ned til gulvet og dermed et langt nok til mine lange ben, og som får meg til å se smal og fin ut
Gjest Gjesta Skrevet 16. april 2006 #15 Skrevet 16. april 2006 Tror det må bli Diesel Keate-jeansen, som jeg elsker. Den sitter kjempebra rundt hoftene, og stoffet er veldig behagelig, men ikke stretch. Ellers har jeg en kjempevid dressbukse i tynt stoff fra Mexx, med trykknapper på hoften. Når jeg har på meg den sammen med høye hæler, føler jeg meg veldig business-like. Og så er jeg veldig glad i den siste hettejakken jeg kjøpte, på Carlings.
Miracl3 Skrevet 16. april 2006 #16 Skrevet 16. april 2006 En hvit rock and republic jeans med sorte kroner. Den sitter kjempe bra og fremhever kroppen min på en fin måte.
Gjest seroxata Skrevet 16. april 2006 #18 Skrevet 16. april 2006 nusselig polkadot 50 talls kjole fra ebay med polkadotsandalene blir det kickass :D
Gjest Emera Skrevet 16. april 2006 #19 Skrevet 16. april 2006 Det må bli den strechjeansen som passer min kropp perfekt. Og så en jakke jeg har arvet etter bestemoren min. Den er fra 50-tallet, med skikkelig "vepsetalje," altså typisk femtitallsinnsvinget. Jeg er så glad for den jakken! Den ble kjøpt av min svært klesbevisste bestemor på en fiin butikk her i byen, og den ser ikke slitt ut en gang!
Windy Skrevet 16. april 2006 #20 Skrevet 16. april 2006 En stretchjeans jeg kjøpte i London for et drøyt år siden. Ikke noe spesielt merke, den har slitte områder (på grensen til hull) og lærdetaljer på baklommene. Den sitter alltid bra, og jeg ble ekstra glad i den nå som den er villig til å følge magen inn i graviditeten (ingen av mine andre jeans passer lenger)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå