AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Skrevet 23 timer siden Hva tenker folk om kg møte? Har det skjedd før? Flere som skriver her inne, å måtte jo vært gøy å faktisk se hvem man skriver med?🤩😄 Anonymkode: cddc0...00d
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Skrevet 23 timer siden Ville jeg aldri gjort! Jeg er på kg for å diskutere som et tidsfordriv. Kg er for stort for det var nok sikkert enklere før når kg var mindre Anonymkode: a7db7...ed4 3
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Skrevet 23 timer siden Vet ikke. Hadde vært gøy. Anonymkode: 0f186...178 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Skrevet 23 timer siden Det hadde vært gøy tror jeg, men vanskelig da vi er fra alle kanter tenker jeg😂😅 Anonymkode: cddc0...00d
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Skrevet 23 timer siden Jeg kunne ikke tenkt meg å være med på noe KG-treff, men jeg vet om flere faste brukere her som har vært på KG-treff (flere ganger også, tror jeg) De hadde hatt det hyggelig gøy. Anonymkode: edfd1...89c 1
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kunne ikke tenkt meg å være med på noe KG-treff, men jeg vet om flere faste brukere her som har vært på KG-treff (flere ganger også, tror jeg) De hadde hatt det hyggelig gøy. Anonymkode: edfd1...89c Ja, jeg tror det kunne vært gøy😄 Anonymkode: cddc0...00d
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #7 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, jeg tror det kunne vært gøy😄 Anonymkode: cddc0...00d Lag en tråd på sosialpratforumet (eller hva det heter), med brukernavn så får du sikkert svar fra andre som også har lyst. Anonymkode: edfd1...89c
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hva tenker folk om kg møte? Har det skjedd før? Flere som skriver her inne, å måtte jo vært gøy å faktisk se hvem man skriver med?🤩😄 Anonymkode: cddc0...00d Det har skjedd før og både en og flere ganger i Oslo. De gangene jeg har vært med booket vi bord i en større uformell bar, type f.eks. Oslo Street Food. Er lenge siden jeg var med sist, men det var i Sosial-delen/Finn en venn-forumet ideene først startet. Det var hyggelig, men var ikke kjent med forumbrukerne sine navn her fra før fordi jeg var ny her. Anonymkode: 2760b...b4b
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Skrevet 3 timer siden Det er vel bare å sette opp et åpent videomøte med Teams eller annet og legge ut lenken i en tråd og se hvem som kobler seg på for å diskutere trådemnet på videomøte. Anonymkode: ded27...f7d
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Skrevet 3 timer siden Tror ikke jeg hadde orket å høre en hel kveld om dårlige venninner og fæle svigermødre og spørsmål fra menn om kroppsdelene deres er for små og om de kan få seg dama når de i tillegg er lave og skalla. Anonymkode: a6d73...3b7 1
Daria Skrevet 3 timer siden #11 Skrevet 3 timer siden Jeg har truffet mange herfra i årenes løp og fått varige vennskap ut av det. Men vi har blitt kjent her inne over tid først og organisert treffene privat. 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror ikke jeg hadde orket å høre en hel kveld om dårlige venninner og fæle svigermødre og spørsmål fra menn om kroppsdelene deres er for små og om de kan få seg dama når de i tillegg er lave og skalla. Anonymkode: a6d73...3b7 Det er det som er morsomt med de treffene jeg har deltatt på, eller kanskje skuffende for noen - at man finner ut at folk er annerledes i virkeligheten fremfor hvordan man oppfattes på et diskusjonsforum. Så får man tolke det som man vil. Var mye ''motstand'' blant mange å delta på dette sist, men kanskje det var like greit - at de greieste var de som faktisk møtte opp, selv om vi bare ble en liten gjeng på 10 stk. eller noe slik. Anonymkode: 2760b...b4b
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er det som er morsomt med de treffene jeg har deltatt på, eller kanskje skuffende for noen - at man finner ut at folk er annerledes i virkeligheten fremfor hvordan man oppfattes på et diskusjonsforum. Så får man tolke det som man vil. Var mye ''motstand'' blant mange å delta på dette sist, men kanskje det var like greit - at de greieste var de som faktisk møtte opp, selv om vi bare ble en liten gjeng på 10 stk. eller noe slik. Anonymkode: 2760b...b4b Kan jeg spørre hvor dette ble arrangert sist?😄 Anonymkode: cddc0...00d
AnonymBruker Skrevet 34 minutter siden #16 Skrevet 34 minutter siden Nei. Hadde gått hardt ut over noen brukere. Anonymkode: 6260f...01e
Tomas77 Skrevet 29 minutter siden #17 Skrevet 29 minutter siden Skulle gjerne møtt denne Anonym Bruker 😁
Mezzosoprena Skrevet 28 minutter siden #18 Skrevet 28 minutter siden AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hva tenker folk om kg møte? Har det skjedd før? Flere som skriver her inne, å måtte jo vært gøy å faktisk se hvem man skriver med?🤩😄 Anonymkode: cddc0...00d 100% uaktuelt!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå