AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Gratulerer du ekser (som du ikke har barn med) med dagen på sms, facebook, snap, messenger, instagram, epost e.l når du ikke lenger har noe kontakt med de ellers? Er det forskjell om de er singel eller gått videre med nytt forhold? Jeg gjør ikke det. Har ikke noe med tidligere ekser å gjøre, andre enn han jeg har barn med. Samboeren min blir gratulert av en eks det har vært slutt med i 5 år. De var ikke seriøse med planer om å flytte sammen, ingen ferier sammen, og møttes noen ganger i mnd. De var heller ikke kjent tidligere. Var sammen ca 16 mnd. Den andre er en kvinne som han hadde sporadisk sex med over år. Hun sender bare privat messenger-melding, med gratulasjon og kysse-emoji. Hun kan også fiske litt og spør hvordan det går med "alt". Anonymkode: 6408e...7e2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Nei. Hvorfor skal jeg gratulerer noen fra et lukket kapittel? Wtf? Anonymkode: 9ca70...a62 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Jeg gratulerer 2 av mine ekser jeg ikke har barn med. Den ene er det kontakt med 1-3 ganger i mnd, den andre har jeg fortsatt sex regelmessig med. Anonymkode: 15a3f...5e2 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Nei. Har ingen kontakt med noen av de. Anonymkode: 1c318...5dc
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Er vi fortsatt venner på FB, så gratulerer jeg. Anonymkode: c2dfc...200 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Gratulerte ikke barnefar etter brudd, men har to på Facebook jeg har holdt på med. En tidligere eks og en tidligere elsker. Hvis jeg er pålogget når sistnevnte har bursdag, gratulerer jeg. Førstnevnte sender jeg tekstmelding til. Dette endra seg ikke ved nye partnere. Anonymkode: f3d82...964
Baktusen Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden Kan gratulere venner på Facebook eller snapchat som jeg ser har bursdag ja. Helt uavhengig av hvorvidt det er en eks, tidligere kollega eller venninne. Så ja, har flere ekser jeg sporadisk gratulerer med dagen selv om vi hverken har barn sammen, eller har kontakt i dag. Det betyr like lite som at jeg gratulerer hvem som helst andre med bursdag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå