AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Skrevet 21 timer siden Dere som er – eller har vært – på Tinder: Hvordan forholder dere dere til at matcher plutselig slutter å svare? Jeg har vært på Tinder siden januar, og jeg kan ikke huske at det var så ille sist jeg var aktiv der (i 2014…). Flere ganger har jeg opplevd at en mann starter samtalen, virker superentusiastisk, skriver lange meldinger og foreslår å møtes, og så stopper det helt opp uten forvarsel. Denne uken hadde jeg faktisk avtalt en date med en fyr, men han har ikke svart på meldingen min fra lørdag formiddag. Jeg antar derfor at daten i morgen er avlyst 🤷♀️ Sletter man bare slike matcher, eller hva gjør dere? Jeg merker at jeg går og håper de første dagene, før det glir over i uker og jeg innser at jeg aldri kommer til å høre fra dem igjen. Vil bare legge til at det ikke bare er dette jeg opplever, jeg har møtt noen også, men dette har skjedd fire–fem ganger nå, og jeg blir litt usikker på hvordan jeg burde håndtere det😅 jeg blir faktisk litt lei meg, selv om jeg vet det er helt idiotisk. Anonymkode: 2e013...cf1 2
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #2 Skrevet 21 timer siden Jeg slettet matchen dersom jeg ikke hørte fra dem og daten aldri ble noe av, men jeg slettet ikke før daten skulle vært. Jeg opplevde det samme da jeg hadde Tinder for fem år siden, det var en av grunnene til at jeg gikk fra appen til vanlig teksting så fort som mulig. Eksen min matchet jeg med rett før jeg slettet Tinder, da sendte jeg mobilnummeret mitt og sa at han fikk tekste meg om han var interessert i å avtale en date 😄 Jeg gadd aldri å ta det personlig, disse appene blir til en avhengighet og folk slutter å se menneskene og det blir mer som et spill som skaper dopamin-avhengighet. Anonymkode: 73dbc...85b 1 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg slettet matchen dersom jeg ikke hørte fra dem og daten aldri ble noe av, men jeg slettet ikke før daten skulle vært. Jeg opplevde det samme da jeg hadde Tinder for fem år siden, det var en av grunnene til at jeg gikk fra appen til vanlig teksting så fort som mulig. Eksen min matchet jeg med rett før jeg slettet Tinder, da sendte jeg mobilnummeret mitt og sa at han fikk tekste meg om han var interessert i å avtale en date 😄 Jeg gadd aldri å ta det personlig, disse appene blir til en avhengighet og folk slutter å se menneskene og det blir mer som et spill som skaper dopamin-avhengighet. Anonymkode: 73dbc...85b Takk ☺️ merker at jeg må jobbe med den mentale innstillingen til dette her.. skulle gjerne klart å ikke ta det personlig. Lurer på hvor mange slike skuffelser man orker i lengden.. er så slitsomt å aldri vite om man plutselig er sletta neste gang du går inn i Tinderappen eller om den du planlegger date med plutselig melder seg ut midt i uten et ord. Anonymkode: 2e013...cf1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk ☺️ merker at jeg må jobbe med den mentale innstillingen til dette her.. skulle gjerne klart å ikke ta det personlig. Lurer på hvor mange slike skuffelser man orker i lengden.. er så slitsomt å aldri vite om man plutselig er sletta neste gang du går inn i Tinderappen eller om den du planlegger date med plutselig melder seg ut midt i uten et ord. Anonymkode: 2e013...cf1 De er ikke interessert. Så enkelt. Anonymkode: 5893f...a17
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): De er ikke interessert. Så enkelt. Anonymkode: 5893f...a17 Enig i at det virker enkelt, men det blir likevel ikke enkelt når de selv tar initiativ til prat, til date osv. Jeg er litt sånn at hvis jeg ikke er interessert, så inviterer jeg ikke til date. Men skjønner at menn er skrudd sammen annerledes. Anonymkode: 2e013...cf1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #6 Skrevet 13 timer siden Jeg forstår deg utrolig godt. Hadde EN slik opplevelse, og aldri igjen for å si det sånn. Helt uaktuelt at jeg melder meg inn i noe sånt. Møter da heller noen i virkeligheten som virker ekte og tar jevnlig kontakt. Sjansen for tull minimeres hvert fall. Man blir jo bare en kasteball i et system. Oppleves utrolig uverdig. Anonymkode: 5658e...226
Trueout Skrevet 13 timer siden #7 Skrevet 13 timer siden Typisk Tinder det😂 Sletter bare match'n med vedommende og går videre til neste. Er mye sånn på Tinder/nettdating generelt.
AnonymBruker Skrevet 33 minutter siden #8 Skrevet 33 minutter siden Mye useriøse menn på Tinder, bare gå videre til neste, som sikkert er bedre uansett Anonymkode: 9e46b...726
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå