AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Vi har veldig lyst på moonboon hengevugge til vår lille. Er det slyngevuggen eller den med flat bunn som er best? Fordeler/ulemper? Anonymkode: c9408...487
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vi har veldig lyst på moonboon hengevugge til vår lille. Er det slyngevuggen eller den med flat bunn som er best? Fordeler/ulemper? Anonymkode: c9408...487 Flat bunn kan brukes på natt, og uten tilsyn. Slyngevuggen skal kun brukes når du passer på.. vi valgte flat bunn, fordi det var på kvelden og natten vi hadde mest behov for den 🙂 Brukte den hver natt i flere mnd før babyen klarte å sove i seng.. Anonymkode: 6ea54...5d3
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Mange synes slyngevuggen også gir barnet ufrie luftveier, så jeg ville ikke brukt det på nyfødt selv under kontinuerlig tilsyn. Mye bedre med flat bunn. Vi leide moonboon, og det var så fantastisk når baby våknet kl 05, så kunne jeg legge barnet i moonboonen en times tid mens jeg lå og småsov på sofaen. Hadde på laveste innstilling hele tiden for å ikke gjøre baby avhengig av den, og da gikk det fint å slutte med den, vet mange har vansker med å slutte med den når barnet er for stort for moonboonen. Anonymkode: 9eee9...ee9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå