AnonymBruker Skrevet 16. mars #1 Skrevet 16. mars Jeg vil lage et stort påskeegg til familen som skal på hytte tur. 5 voksne, 2 små barn. Forslag på hva jeg kan ha inni som "alle" liker?:) Anonymkode: 9d967...e75 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars #3 Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg vil lage et stort påskeegg til familen som skal på hytte tur. 5 voksne, 2 små barn. Forslag på hva jeg kan ha inni som "alle" liker?:) Anonymkode: 9d967...e75 Glemte å si at alderen er fra 1 år-85 år 🥰 Anonymkode: 9d967...e75 1
newman01 Skrevet 16. mars #5 Skrevet 16. mars (endret) Barna kan få sitt eget egg Endret 16. mars av newman01 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars #6 Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg vil lage et stort påskeegg til familen som skal på hytte tur. 5 voksne, 2 små barn. Forslag på hva jeg kan ha inni som "alle" liker?:) Anonymkode: 9d967...e75 Donald-blad! Og noen andre blader ❤️ Det er massevis å velge imellom. Kanskje et puslespill med ikke altfor mange brikker (enklere å starte på det om det ikke er så mange brikker). Påskekort til hver og en i familien 🥰 Anonymkode: 17a0d...dbd
AnonymBruker Skrevet 16. mars #7 Skrevet 16. mars Puslespill, smågodt, en liten quizbok med variert vanskelighetsgrad og morsomme påskesokker. Hiv gjerne også med en liten leke til den minste. Anonymkode: faadd...dfa
AnonymBruker Skrevet 16. mars #8 Skrevet 16. mars Ta oppi det barna liker. Du kjenner vel dine egne unger, håper jeg? Anonymkode: 49289...914
AnonymBruker Skrevet 16. mars #9 Skrevet 16. mars Flaxlodd, påskepynt,påskeduk og kvikk Lunsj Anonymkode: 9fd99...c04 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars #10 Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ta oppi det barna liker. Du kjenner vel dine egne unger, håper jeg? Anonymkode: 49289...914 Ikke mine unger😊 vi skal bare leie ut hytten i påsken til noen andre i familien 😊 Anonymkode: 9d967...e75
AnonymBruker Skrevet 16. mars #11 Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke mine unger😊 vi skal bare leie ut hytten i påsken til noen andre i familien 😊 Anonymkode: 9d967...e75 Jeg forstår at jeg var veldig rask og utydlig i HI. 😅 men noen i familien skal låne hytten vår i påsken, og jeg tenkte det hadde vært hyggelig å lage et stort påskeegg til de som står der når de kommer 🥰 Anonymkode: 9d967...e75 1 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars #12 Skrevet 16. mars En av disse: https://www.ark.no/kategori/tWDKX/boker/hobbyboker-og-fritid/quizboker-kryssord-og-sudoku/sporreboker?emne=Påske Twist Plate melkesjokolade Marsipanpølser Seigmenn Og en pose micropopcorn hvis dere har mikrobølgeovn der. Anonymkode: 3d4c4...542
AnonymBruker Skrevet 16. mars #13 Skrevet 16. mars Blader quiz yatzy tegnesaker melkesjokolade kvikk lunsj seigmenn Anonymkode: b3826...e75
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:28 #14 Skrevet onsdag kl. 12:28 kaffe solo appeslin sjokolade spill påske quiz skrapelodd spekemat Anonymkode: 42d94...782
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:45 #15 Skrevet torsdag kl. 11:45 En stor pose med smågodt 😊. Så koselig gjort av deg 😊. De har sikkert med egne påskeegg til barna selv 😊, så ville laget med smågodt, kanskje litt mørk sjokolade, Kvikk Lunsj, Seigmenn, chips hvis det får plass 😊. Anonymkode: e6ce9...a2d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå