Seva Skrevet i går, 10:52 #1 Skrevet i går, 10:52 (endret) Hvor mye kan man forhandle om pris? Er det innafor å komme med bud, eller er de som regel faste på pris? Endret i går, 10:54 av Seva
AnonymBruker Skrevet i går, 10:53 #2 Skrevet i går, 10:53 Seva skrev (1 minutt siden): Vurderer kjøp av ny bil, men har ikke mulighet til å kunne lade hjemme. Pendler til sammen ca100 km daglig. Har aldri hatt elbil, hva tenker dere som har erfaring? Bør jeg heller velge hybrid? Har heller ikke lader, derfor ble det hybrid. Det funker fint, jeg kjører til og fra jobb daglig, tar 20 minutter uten kø. Jeg fyller bensin sånn ca hver 2 mnd. Anonymkode: 5fbc1...c4e
AnonymBruker Skrevet i går, 14:18 #3 Skrevet i går, 14:18 Jo mer du kjører, jo mer lønnsom blir elbil. I Norge i dag er valget veldig enkelt. Blir nesten for dumt å kjøpe noe annet enn elbil. Prut hardt. Du har som regel 20-40000 kr å gå på med nyere biler. Om de ikke er fleksible på pris, få med ekstrautstyr, nye dekk, overhalte bremser med nye kalipere osv. I middels prisklasse mellom 100-150k kr har jeg ofte fått 20% avslag. Betaler alltid kontant, så er ikke noe finansieringsstress på meg. Anonymkode: 3005c...e39
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå