origin Skrevet 16. mars #1 Skrevet 16. mars Jeg lurer kort fortalt på hvilke av disse selvbruningskremene som er best å bruke? Ønsker ikke gul oransje farge i ansiktet.
origin Skrevet 18. mars Forfatter #3 Skrevet 18. mars KaffekoppQueen skrev (11 timer siden): Bondi sands dråper 👍🏼 Hvorfor dråper?
KaffekoppQueen Skrevet 18. mars #4 Skrevet 18. mars origin skrev (11 timer siden): Hvorfor dråper? Fordi jeg synes de er bedre når det skal være til ansiktet. Personlig sitter dråpe-selvbruning bedre enn mousse osv på meg også. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars #5 Skrevet 18. mars Cosmica Self Tan Face Drops skal være bra for oss med sensitiv hud Anonymkode: 84ab6...577
SeBraHaHa Skrevet 18. mars #6 Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Cosmica Self Tan Face Drops skal være bra for oss med sensitiv hud Anonymkode: 84ab6...577 Hva med å svare på det faktiske spørsmålet? 🙃
AnonymBruker Skrevet 18. mars #7 Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Cosmica Self Tan Face Drops skal være bra for oss med sensitiv hud Anonymkode: 84ab6...577 Har du prøvd den ? Synes mange av de lukter så stygt.. Anonymkode: c16ee...6dc
origin Skrevet 21. mars Forfatter #8 Skrevet 21. mars KaffekoppQueen skrev (På 18.3.2026 den 20.06): Fordi jeg synes de er bedre når det skal være til ansiktet. Personlig sitter dråpe-selvbruning bedre enn mousse osv på meg også. Ok men blir man gul oransje i ansiktet av den?
KaffekoppQueen Skrevet 21. mars #9 Skrevet 21. mars origin skrev (30 minutter siden): Ok men blir man gul oransje i ansiktet av den? Hahha, nei da hadde jeg 1. ikke brukt den 2. anbefalt den MEN din hud er ikke min hud, så du må nesten bare prøve et sted først å se hvordan du blir. Og fordel den i krem så blir den også mildere, men fin solkysset hud.
origin Skrevet 22. mars Forfatter #10 Skrevet 22. mars KaffekoppQueen skrev (19 timer siden): Hahha, nei da hadde jeg 1. ikke brukt den 2. anbefalt den MEN din hud er ikke min hud, så du må nesten bare prøve et sted først å se hvordan du blir. Og fordel den i krem så blir den også mildere, men fin solkysset hud. Haha ok takk🙂
Nice Skrevet 22. mars #11 Skrevet 22. mars Jeg bruker mye selvbruning. Akkurat nå er Bondi Sands mørk mousse min favoritt. Sitter godt, blir jevn om en jobber litt med den, og gir gyllen og fin farge. Til ansiktet sprayer jeg lett med Jet Sun, den sitter nok ikke så godt, men kan fint spraye litt enten hver eller annen hver dag. Jeg har brukt både Sophie Elise sitt merke og St Tropez, men Bondi Sands er klart best, synest jeg. 1
KaffekoppQueen Skrevet 22. mars #12 Skrevet 22. mars Forresten, glemte helt å nevne, til kroppen er absolutt Techic modellen til Bondi Sands super 👌
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå