Gå til innhold

Sommerklær

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte den ene blusen med ermer i hvitt, og kjolen i mørkeblått. Shortsen er også grei. :) 

Hvis man liker det, så tenker jeg man kjøper det. Vi kan jo ikke alle ha lik stil. ;) 

Skrevet

Det viktigste er jo at du liker det og føler deg bra når du bruker det. 

Anonymkode: 1db64...c44

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer nok litt an på alderen. Jeg er nok litt yngre, så det er ikke helt min stil.

Anonymkode: 3a24a...ac4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns avslappet stil med lin og musselin er flott, men disse eksemplene hadde virkelig ingen flatterende passform. Modellene hadde nok sett bedre ut i andre klær. Den første var nok best i så måte, men jeg er ikke personlig så fan av rysjer. 

Anonymkode: b923f...295

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo du som skal like det.

Jeg er selv overvektig, men synes passformen på de klærne er grusom. Jeg hadde sett ut som jeg veide minst 10 kg mer enn jeg gjør.

Anonymkode: f7bc0...6ae

AnonymBruker
Skrevet

Eneste jeg likte i forhold til min stil var den grønne shortsen og jeg ville kombinert den med matchende ermløs overdel som på bilde. Men jeg ser at det settet er i polyester så jeg ville bok peronlig lett etter noe lignende i lin, bomull eller viskose.

Klærne i seg selv fungerer jo fint om sommeren. Mesteparten er i ok materialer. Men det er ikke min personlige stil. Jeg liker og kler en helt annen type klær. Synes mye av de linke som deles fra zizzi ofte har veldig kjedelige og forløse plagg. Noe som ikke appellerer så mye til meg men jeg tenker da at de er for en annen målgruppe.

Det viktigste er at du liker klærne og finner dem behagelige på og kledelige til din kropp.

Anonymkode: cff8d...3af

Skrevet

Helt nøytrale plagg som ikke tiltrekker seg hverken negativ eller positiv oppmerksomhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...