Gå til innhold

Tinder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror ikke jeg kjenner noen det virker for om det ikke finner noen ganske snart man så blir en gående i en evig loop. Min teori er at de fleste menn å damer tror de er hottere enn de er å derfor  har større forventninger til partner enn seg selv.

De jeg kjenner går der år etter år uten at det blir par

Anonymkode: 4a111...672

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig vanskelig! Men jeg fant faktisk drømme mannen der etter mange år av og på tinder. Kjenner også flere som har funnet kjærligheten der. Så helt håpløst er det ikke.

Anonymkode: b0724...888

Skrevet

Jeg er 42 år og kjenner noen som er blitt par nylig de hadde truffet hverandre tidligere i livet så hadde liksom en respekt i bunn.

Er jeg ute eller er det noe med manglende respekt som Tinder gir da det er så mange tilgjengelige 

TS

Skrevet

Jeg traff eksen min på Tinder for fem år siden. Jeg syns det var vanskelig nok på den tiden, og jeg har ikke stor tro på at det er noe bedre den dag i dag. Om jeg skal begi meg ut på dating etter hvert, så unngår jeg nok appene og håper heller at jeg finner noen på den gammeldagse måten. 

Skrevet

Jeg traff x på Tinder å vi var sammen i 5 år men da var jeg ny nå er det vanskligere , det føles som det blir nesten hele tiden

AnonymBruker
Skrevet

Traff både nåværende og forrige kjæreste på Tinder :) fungerer fint for meg.

Anonymkode: ef8d8...557

AnonymBruker
Skrevet

Jeg traff eksen på Tinder, vi var sammen i fire år.

Kjenner flere som har truffet hverandre der, giftet seg og fått barn sammen. Så HELT håpløst er det ikke.

Anonymkode: 7b019...09f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg traff en mann på Tinder.. vi giftet oss.

Anonymkode: 4670a...220

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt to ekser på Tinder. Ene var jeg sammen med i fire år, andre var jeg sammen med i to år. Har også møtt en annen der. Vi ble enige om at det ikke var liv lage for et forhold, men vi hadde sex og reiste på turer sammen osv. veldig koselig. Tinder fungerer helt fint, om man bare er klar på hva man vil ha ut av det. 

Anonymkode: 4c912...4bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...