Gå til innhold

Oscar 2026 - Samtale gjennom natten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her kan vi som sitter oppe skrive hva vi vil om sendingen. For oss nordmenn har det begynt på et program på Tv2 og 23.30 begynner den røde løperen og selve utdelingen fra Chinese Theatre i Los Angeles

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vi heier selvfølgelig på Affeksjonsverdi/Sentimental Value, men også Hår og sminke i Den stygge stesøsteren, og Visuelle effekter og litt Musikk til Sinners.

Hvor mange Oscar håper dere på?

Endret av sofie777
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper på 11😀

Men vil bli glad for 1, og ikke skuffet over 0.

Anonymkode: 10e9a...5a5

Skrevet

Noen som har sett noen av årets nominerte?

Skrevet
Colourmaker skrev (2 minutter siden):

Jeg har sett Elio, Avatar Fire and Water og K-Pop Demon Hunters, i kronologisk rekkefølge

Skrevet

Kjolen til Renate er hot!

Skrevet

Jeg har sett Frankenstein og Affeksjonsverdi. Frankenstein var helt fantastisk, ikke min type filmsjanger i det hele tatt, men jeg ble så rørt og revet med av hele historien. Affeksjonsverdi var helt ok, syns Verdens Verste Menneske var bedre. 

Skrevet

Forts.: Disse vil jeg se av fjorårets filmer:

image.thumb.png.1d5a082b3e3206aa33e898381f86e064.png

• Liker 1
Skrevet
fru Alving skrev (1 minutt siden):

Kjolen til Renate er hot!

Enig, veldig enkel, men også ikke enkel likevel, på en veldig god måte

Skrevet
sofie777 skrev (1 minutt siden):

Enig, veldig enkel, men også ikke enkel likevel, på en veldig god måte

Hun har en utrolig stil og må jo være en drøm for en designer å kle opp. Det er ikke mange som kan gå med mye av det hun har på seg på de store festene.

Skrevet
fru Alving skrev (2 minutter siden):

Hun har en utrolig stil og må jo være en drøm for en designer å kle opp. Det er ikke mange som kan gå med mye av det hun har på seg på de store festene.

Det er ikke dårlig at hun er ambassadør for Louis Vuitton heller og at de har en veldig god dialog

AnonymBruker
Skrevet
sofie777 skrev (21 minutter siden):

Her kan vi som sitter oppe skrive hva vi vil om sendingen. For oss nordmenn har det begynt på et program på Tv2 og 23.30 begynner den løperen og selve utdelingen fra Chinese Theatre i Los Angeles

Jeg må nok legge meg snart, men ønsker å se! Har basic Tv2 play, går det an å ta opp denne her?

Har pleid å se filmer og følge med før, men dette året har jeg vært mye syk og ikke orket å se på filmer. Så har ikke sett noen. 

Heier på Affeksjonsverdi, da! Norsk! :)  Tror forresten flere kommer til å uttale seg om verden, Trump og Ice. Det er jo surrealistisk at dette her foregår samtidig som det som nå foregår... 

Anonymkode: 3695f...426

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg må nok legge meg snart, men ønsker å se! Har basic Tv2 play, går det an å ta opp denne her?

Har pleid å se filmer og følge med før, men dette året har jeg vært mye syk og ikke orket å se på filmer. Så har ikke sett noen. 

Heier på Affeksjonsverdi, da! Norsk! :)  Tror forresten flere kommer til å uttale seg om verden, Trump og Ice. Det er jo surrealistisk at dette her foregår samtidig som det som nå foregår... 

Det programmet som går der, ligger nok på Tv2 Play, men det er bare et forprogram. Du må ha Disney+ for å se hele utdelingen, da kan du nok se den i morgen også

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
sofie777 skrev (Akkurat nå):

Det programmet som går der, ligger nok på Tv2 Play, men det er bare et forprogram. Du må ha Disney+ for å se hele utdelingen, da kan du nok se den i morgen også

Du kan se utdelingen på youtube.

Anonymkode: 3922f...4b0

AnonymBruker
Skrevet
sofie777 skrev (Akkurat nå):

Aha!!! Ja, det har jeg jo, takk! :) Ønsker deg en god Oscar-aften, kos deg, kos dere! ❤️ 

Skrevet

Ble litt stresset her nå. Fant ut for en halvtime at jeg skal se utdelingen. Men TV-en røk denne uka.

Går heldigvis an å se det på Macbook når jeg har Disneyplus. Har koblet Macen til 20" dataskjerm. 
Puster lettet ut.

Spent på om det er engelsk eller norsk kommentar jeg får da 🙂

Skrevet

Så gøy å ha vært i samme rom og ha blitt snakket til av en som har vært på Den røde løperen. Jeg var statist i første episode av Lykkeland som Petter Næss regisserte. Han flyttet meg i riktig posisjon, men denne valgte jeg selv: 

image.thumb.png.fb101c81a8e7faeddbc0520fd7ca318b.png

• Liker 4
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg heier først og frems på One Battle After Another, og deretter Affeksjonsverdi.

Den første fordi det er den beste filmen i år, og det er på overtid at PTA vinner, og den andre fordi den er norsk.

Anonymkode: 0b9e0...4a8

Skrevet

Ble litt stresset her nå. Fant ut for en halvtime at jeg skal se utdelingen. Men TV-en røk denne uka.

Går heldigvis an å se det på Macbook når jeg har Disneyplus. Har koblet Macen til 20" dataskjerm. 
Puster lettet ut.

Spent på om det er engelsk eller norsk kommentar jeg får da 🙂

På Disney+ skal du få norsk kommentar

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg heier først og frems på One Battle After Another, og deretter Affeksjonsverdi.

Den første fordi det er den beste filmen i år, og det er på overtid at PTA vinner, og den andre fordi den er norsk.

Anonymkode: 0b9e0...4a8

Kom nær Anonym. Dette er meg.

Jeg sitter oppe i natt! Blir en sliten mann på hjemmekontor i morgen. 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...