AnonymBruker Skrevet 15. mars #1 Skrevet 15. mars La inn et bud i dag - på prisen som var lagt inn. Selger så budet og overså det. Jeg ble så irritert at jeg trakk budet. Sjekket annonsen igjen nå og selger har satt opp prisen med 50 kr. Så tydeligvis var jeg for kjapp og da tenkte de at de kunne få mer for varen. Syns det er helt på trynet. Har man satt en pris så har man satt den. Og tenkt at det er en ok pris. Men så ser man sitt snitt til å få litt mer penger. Varen er uansett ikke solgt enda, så lykke til da.. flere som opplever sånt? Syns det er ganske spess… Anonymkode: 6fca0...194 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars #3 Skrevet 15. mars Den som selger bestemmer da helt selv hvor mye hen ønsker å ta for varen. Blir den ikke solgt, så var prisen kanskje feil for markedet, men det er fortsatt førti tusen prosent opp til selger. Anonymkode: b9759...9a2 1 4
Ludovica- Skrevet 15. mars #4 Skrevet 15. mars Noen ganger er man kanskje usikker på om man faktisk vil selge og ser an etterspørsel. Men jeg syns ikke det er veldig ofte folk setter opp prisen. Skjer at bud ikke blir besvart, men kan jo være mange grunner.
Capazitet Skrevet 16. mars #5 Skrevet 16. mars Mange useriøse selgere på Tise, ja. Men verst er de som ikke svarer på meldinger eller bud. Altså, hvorfor er de på Tise om de ikke er interessert i å selge?? 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars #6 Skrevet 16. mars Jeg har dessverre mer dåelig erfaringer med at folk der legger ut til "som ny" også mottar jeg det med både hull og slitasje, og en "ops, det så jeg ikke". Samt folk som legger ut bilder av plagget som nytt fra nettsiden og kun det. Ba om et bilde en gang på en vinterdress som "ikke var synlig brukt", der ser man den er ganske skitten og selger sa det bare var å rense(!!!) den for det gikk ikke bort i vask. Anonymkode: f4c0e...00b 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars #7 Skrevet 16. mars Capazitet skrev (4 timer siden): Mange useriøse selgere på Tise, ja. Men verst er de som ikke svarer på meldinger eller bud. Altså, hvorfor er de på Tise om de ikke er interessert i å selge?? Skjønner heller ikke det. Mye rart. Jeg selger en del der og er åpen for bud. Så ofte får man jo mindre enn man hadde ønsket. Men mer enn om ting bare blir liggende i skapet og ta opp plass. Anonymkode: 6fca0...194 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars #8 Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har dessverre mer dåelig erfaringer med at folk der legger ut til "som ny" også mottar jeg det med både hull og slitasje, og en "ops, det så jeg ikke". Samt folk som legger ut bilder av plagget som nytt fra nettsiden og kun det. Ba om et bilde en gang på en vinterdress som "ikke var synlig brukt", der ser man den er ganske skitten og selger sa det bare var å rense(!!!) den for det gikk ikke bort i vask. Anonymkode: f4c0e...00b Ja, det der er en uting. Greit med et bilde fra nettside for å vise hvordan plagget skal sitte, men man må jo vite hvilken tilstand det er i. Og ja - som ny - er tydeligvis åpent for mange tolkninger…. Anonymkode: 6fca0...194 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars #9 Skrevet 16. mars Kan ikke fordra settningen "mye bruk igjen", da er det ofte godt brukte nedslitte ting, som bare ikke har falt helt fra hverandre enda. Folk selger hva som helst for noen ekstra kroner. Får så lyst til å skrive til dem "Kast spøla de selv", men kan jo ikke det😅 Anonymkode: f4c0e...00b 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars #10 Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har dessverre mer dåelig erfaringer med at folk der legger ut til "som ny" også mottar jeg det med både hull og slitasje, og en "ops, det så jeg ikke". Samt folk som legger ut bilder av plagget som nytt fra nettsiden og kun det. Ba om et bilde en gang på en vinterdress som "ikke var synlig brukt", der ser man den er ganske skitten og selger sa det bare var å rense(!!!) den for det gikk ikke bort i vask. Anonymkode: f4c0e...00b Dette er ikke relevant for tråden. Anonymkode: 7790b...796
AnonymBruker Skrevet 16. mars #11 Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan ikke fordra settningen "mye bruk igjen", da er det ofte godt brukte nedslitte ting, som bare ikke har falt helt fra hverandre enda. Folk selger hva som helst for noen ekstra kroner. Får så lyst til å skrive til dem "Kast spøla de selv", men kan jo ikke det😅 Anonymkode: f4c0e...00b Enig! Hater det uttrykket. Høres ut som noe som man teknisk sett kan ta på Seg men som er klart for søpla. Æsj! Anonymkode: 6fca0...194 1 1
Melus Skrevet 16. mars #12 Skrevet 16. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan ikke fordra settningen "mye bruk igjen", da er det ofte godt brukte nedslitte ting, som bare ikke har falt helt fra hverandre enda. Folk selger hva som helst for noen ekstra kroner. Får så lyst til å skrive til dem "Kast spøla de selv", men kan jo ikke det😅 Anonymkode: f4c0e...00b Det er det veldig mange som skriver om veldig slitt barnetøy. Lurer på om noen faktisk får solgt slike plagg, og hvem som gidder å kjøpe det. 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars #13 Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (På 15.3.2026 den 22.13): La inn et bud i dag - på prisen som var lagt inn. Selger så budet og overså det. Jeg ble så irritert at jeg trakk budet. Sjekket annonsen igjen nå og selger har satt opp prisen med 50 kr. Så tydeligvis var jeg for kjapp og da tenkte de at de kunne få mer for varen. Syns det er helt på trynet. Har man satt en pris så har man satt den. Og tenkt at det er en ok pris. Men så ser man sitt snitt til å få litt mer penger. Varen er uansett ikke solgt enda, så lykke til da.. flere som opplever sånt? Syns det er ganske spess… Anonymkode: 6fca0...194 Jeg har aldri skjønt Tise. Folk legger inn en pris men det må være typ som en minimumspris, og at man egentlig forventer høyere bud enn det de oppgir? Opplever ofte at bud på «prisantydning» blir ignorert. Anonymkode: 099d4...2be 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå